Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اخیرا فیلمی از فائزه هاشمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را از سوی جریان های سیاسی مختلف در پی داشت.

اظهارات فائزه هاشمی همچنین موجب شد تا پویشی با بیش از ۵۲ هزار امضاء ( تاکنون)، از سوی مخاطبان خبرگزاری فارس با درخواست محاکمه فائزه هاشمی در سامانه فارس من (‌اینجا) شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی برخی چهره‌های اصلاح طلب هم نتوانستند در مقابل اظهارات فائزه هاشمی سکوت کنند 

صوفی: گمان نمی کنم تحلیل فائزه هاشمی آنقدر روی حلال و حرام حساسیت داشته باشد

علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در این باره به خبرگزاری فارس گفت: چون حزب کارگزاران رویکرد اقتصادی دارد، شاید فائزه هاشمی از این منظر تحلیل کرده است که کار حضرت محمد(ص) اقتصادی نبوده است.

وی افزود: حضرت محمد(ص) با کاروان ها برای تجارت سفر می کرد و حتی یکی از القاب حضرت محمد(ص)، محمد امین است و در واقع ایشان در کارهای اقتصادی امانتدار بودند؛ باید این اعتماد را در امانتداری جلب کرده باشد که چنین صفتی را گرفته است.

صوفی ادامه داد: احتمالاً بحث حلال و حرام مد نظر فائزه هاشمی نبوده است؛ گمان نمی کنم هاشمی در تحلیلی که داشته انقدر روی حلال و حرام حساسیت داشته باشد که حضرت محمد(ص) اموال حضرت خدیجه(س) را حروم کرده باشد.

تاجیک: فائزه در سطحی نیست که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم

محمدرضا تاجیک مشاور رئیس دولت اصلاحات هم در خصوص اظهارات فائزه هاشمی گفت: بنده نه اظهارات ایشان را خوانده ام نه چیزی می‌داندم؛ بنده اصلا مطالب ایشان را جدی نمی گیرم که بخواهم اظهار نظر کنم و موجب گسترده شدن آن شود.

وی با بیان اینکه اظهارات فائزه هاشمی را خیلی نباید جدی گرفت، گفت: پرداختن به این نوع اظهارات بیشتر موجب برجسته شدن آن می‌شود.

تاجیک افزود: من در خصوص افراد، آن هم در این سطح صحبت نمی کنم.

کرباسچی: فائزه هاشمی زیاد صحبت می‌کند که اکثراً حساب شده نیست

غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی: شما چرا انقدر حرف های فائزه هاشمی را گوش می دهید؟ من اظهارات ایشان در خصوص سپاه را نشنیدم اصلا مگر بنا بوده راجع به این مسئله رای دهد؟

وی ادامه داد: اما اظهارات فائزه هاشمی درباره حضرت رسول(ص) فکر می‌کنم حساب شده نبود است؛ ایشان زیاد صحبت می کند و خیلی وقت ها صحبت های ایشان حساب شده نیست.

کرباسچی در مورد واکنش ها به اظهارات موهن فائزه هاشمی تصریح کرد: طبیعی است هر صحبتی که حساب شده نباشد یک سری پیامدهایی دارد؛ این موج واکنش ها هم طبیعی است.  

عبدی: اظهارات فائزه هاشمی اهمیتی ندارد

عباس عبدی از چهره های اصلاح طلب هم تاکید کرده است: اصلا من پیگیر خانم هاشمی و مطالب او نیستم؛ وقت ندارم اصلا چنین مطالبی را ببینم و اصلام خوشم نمی‌آید، چون اصلا اهمیتی ندارد.

* لیلاز: بعد از ماه رمضان صحبت می‌کنم!

سعید لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران هم گفته است که هیچ اظهار نظری در این رابطه نمی‌کند و بعد از ماه رمضان صحبت خواهد کرد!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصلاح طلبان فائزه هاشمی هاشمی توهین اظهارات فائزه هاشمی حضرت محمد ص حساب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

بیشتر بخوانید؛ شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انتهای پیام/

کد خبر: 1229386 برچسب‌ها کشور انگلیس

دیگر خبرها

  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • هو شدن مشاور ویژه مکرون هنگام انتقاد از حامیان فلسطین
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • شیوه واکنش به نشانه‌های هشدار دهنده خودکشی
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی