Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@00:17:35 GMT

تمام حواشی و نکات در مورد فینالیست جام حذفی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۵۱۷

تمام حواشی و نکات در مورد فینالیست جام حذفی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نساجی مازندران که در یک چهارم نهایی حریف قدر خود یعنی استقلال را از پیش رو برداشته بود موفق شد به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و در نهایت با مس کرمان در ورزشگاه آزادی دیدار کرد و در این بازی نیز در حالی که همه چیز داشت به ضربات پنالتی کشیده می‌شد روی یک پنالتی توسط حامد شیری به گل برسد و فینالیست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی حواشی و نکات بسیار زیادی داشت که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

استادیوم آزادی چهارمین ورزشگاهی بود که نساجی در این فصل عوض می‌کرد. آنها ابتدا در ورزشگاه شهید وطنی، سپس در شهدای ساری و بعد در ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد و در نهایت در جام حذفی در ورزشگاه آزادی میزبان حریف خود بودند و این شاید برای اولین بار است که یک تیم لیگ برتری در یک فصل بازی در چهار ورزشگاه مختلف را تجربه می‌کند.

نساجی که این روزها خانه به دوش است امیدواراست هرچه زودتر کارهای ورزشگاه وطنی جلو برود تا بتوانند میزبانی رقابت‌های خود را در این ورزشگاه خانگی انجام دهند.

حضور پرتعداد هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بسیار قابل توجه بود و این اتفاق در حالی رقم خورد که حافظه ورزشگاه آزادی در فوتبال باشگاهی‌مان تنها حضور پرتعداد هواداران سرخابی پایتخت را نشان می‌دهد.

نکته دیگر این دیدار گلزنی حامد شیری بود. کسی که به عنوان دفاع وسط بیشترین گل زده را برای نساجی دارد. مجموع گل‌های زده این بازیکن برای نساجی در لیگ و جام حذفی به عدد ۱۲رسیده که بسیار هم قابل توجه است.

یکی دیگر از اتفاقات این دیدار در میکسون ورزشگاه رخ داد و از چشم کسی دور نماند مصاحبه علیرضا حقیقی با خبرنگاران بود. در جایی که از وی سوال شد که «عکسی از او به همراه درویش مدیرعامل پرسپولیس در روزهای گذشته منتشر شده و آیا این دروازه‌بان قصد دارد برای قرمزهای تهران بازی کند؟» و این دروازه‌بان پاسخی کوتاه به این سوال داد و گفت: لطفا سوال بعدی!

با تمام حواشی درون و بیرون زمین در نهایت این نساجی بود که بعد از ۶۰ سال برای اولین بار فینالیست جام حذفی شد و اگر بتواند آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارد می‌تواند اولین قهرمانی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

هومن جعفری کد خبر: 1138058 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران ورزشگاه آزادی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ تیم در صربستان پیگیری می‌شود. تیم والیبال دانش آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه ۲۶ بر ۲۴ مغلوب حریف شد اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان ساعت ۱۹ روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

کد خبر 6089970 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس