Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی مغولستان پیگیری شد که حاصل کار 6 طلا، یک نقره و یک برنز بود. این مسابقات به عنوان چرخه انتخابی مد نظر کادر فنی بود. براساس اعلام کادر، مدال‌آوران طلایی این مسابقات از شرکت در جام تختی که خرداد برگزار می‌شود، معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلو و یداله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

علاوه براین 6 مدال‌آور، حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع دارندگان مدال طلای قهرمانی جهان، در جام تختی شرکت نمی‌کنند. کادر فنی در نظر دارد این کشتی‌گیران را در مسابقات رنکینگ‌دار که در کشورهای مختلف از جمله قزاقستان، تونس و ایتالیا برگزار می‌شود، محک بزند.

با تکمیل چرخه انتخابی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی صربستان و بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد چرخه انتخابی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!