Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:14:12 GMT

پلیس پلدختر قاتل را کمتر از یک ساعت دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۵۴۲

پلیس پلدختر قاتل را کمتر از یک ساعت دستگیر کرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ مصطفی ماسوری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات شخصی در پلدختر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری پلدختر با کار اطلاعاتی، هویت قاتل را کمتر از یک ساعت شناسایی و وی را با هماهنگی مقام قضایی در خیابان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به کشف یک تیغه سلاح سرد استفاده شده در قتل تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ ماسوری خاطرنشان کرد: شهروندان باید برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیر قانونی، به مراجع قضایی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

برچسب‌ها پلدختر سلاح سرد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر سلاح سرد انتظامی پلدختر سلاح سرد انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا دو جوان متخلف ۳۰ و ۳۵ ساله دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری