Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:12:39 GMT

بیش‌از ۲۱ تن روغن مایع خوراکی در میرجاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۶۹۹

بیش‌از ۲۱ تن روغن مایع خوراکی در میرجاوه کشف شد

موسی عباس زاده محمودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در همین راستا خودرو توقیف و روغن های کشف شده به انبار اموال تملیکی تحویل و راننده متخلف به همراه پرونده متشکله جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

وی بیان کرد: با ارجاع پرونده به شعبه نهم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان متهم طی برگ احضاریه جهت بازجویی در شعبه حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: رییس شعبه نهم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان با عنایت به اقرار متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متهم را علاوه‌بر ضبط روغن‌های کشف شده به میزان ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کمبود روغن در حال حاضر یکی از معضلات اصلی است از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در خصوص انبار کردن روغن مراتب را سریعا با تماس تلفنی به سامانه ۱۳۵ اطلاع دهند تا نمایندگان این اداره کل به همراه ضابطین برای بررسی موضوع با قید فوریت اقدام کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان روغن مایع سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان روغن مایع سازمان تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان روغن مایع سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند