Web Analytics Made Easy - Statcounter

« سردار فتح اللهی » روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا موضوعات این پویش را استخراج آیات قرآن در ارتباط با آینده رژیم صهیونیستی و قوم بنی اسرائیل، نقاشی و انشا با موضوع چرا از اسرائیل متنفرم و فضا سازی محیطی مدرسه تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی می توانند در این پویش شرکت کنند، افزود: علاقمندان برای شرکت دراین پویش تا دهم اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند، آثارشان را به شماره ۰۹۳۸۲۳۲۹۷۴۸ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: دبیرخانه این پویش در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج دایر است.

فتح اللهی با بیان اینکه روز جهانی قدس، سمبل مبارزه با ظلم، ستم، غصب و غارت ظالمان است،خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس یکی از یادگاران گران‌بهاء و ارزشمند امام خمینی (ره) و روز مبارزه اسلام با کفر است.

وی افزود: روز جهانی قدس نماد ایستادگی و مقابله نیروهای انقلابی و مسلمان با صهیونست‌های غاصب به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی قبله اول مسلمین را غصب کرده و دست به کشتار و قتل مسلمانان زده است و باید همه مسلمانان در برابر این رژیم غاصب یک صدا و امت واحده ایستادگی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اشاره به مخالفت اسلام با ظلم و ستم، یادآور شد: رژیم جعلی اسرائیل به‌دنبال فتح، ‌غارت و زورگویی از نیل تا فرات است اما مسلمانان به این رژیم اشغالگر چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

وی ادامه داد: به‌ همین منظور تا نابودی کامل اسرائیل و صهیونیست، مبارزه می‌کنیم.

فتح اللهی اظهارداشت: ضرورت دارد تا مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف به هر طریق ممکن نسبت به اعلام خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و مبارزه با اسرائیل اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان البرزبرای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس آماده هستند.

استان البرز ۵۱۷ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان روز جهانی قدس روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مازندران از جمله منابع طبیعی ساری، دانشگاه مازندران، علم و فن آوری مازندران و غیره ظهر یکشنبه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف مازندران در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیأت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

کد خبر 6091172

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان گیلان در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • تجمع دانشجویان مازندران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد