Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در جلسه هیات‌ رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حضور مرتضی مجتهدزاده به‌عنوان سرپرست داروخانه های دانشکده داروسازی و داروخانه های بیمارستان این دانشگاه برگزار شد، درمورد   تعرفه‌های پزشکی افزود: همه ما قبول داریم که تعرفه‌ها درست نیست، دولت هم باید این مساله را مدنظر قرار دهد که تعرفه گذاری توسط کارشناسان دارای صلاحیت انجام شود نه اینکه سلیقه ای و براساس تامین منافع بیمه‌ها، تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هشدار داد: اگر تعرفه گذاری‌ها درست انجام نشود و این روال ادامه پیدا کند، بالاخره یک روز با کاهش جدی گروه پزشکی و پرستاری مواجه می شویم، چنانچه در حال حاضر کوچ کادر درمانی به بخش خصوصی و به خارج از کشور نگران‌کننده است که امیدوارم مسوولان این واقعیت‌ها را ببینند و مساله را حل کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: مصوبه حذف سقف حقوق و مالیات پلکانی در حال نهایی شدن است که اگر این مهم رخ دهد مقداری از چالش‌های ما در حوزه درمان حل می شود.

قناعتی با تأکید به معاونان خود مبنی بر اینکه نظارت‌ها باید جدی گرفته شوند و حقوق مردم رعایت شود، ابراز امیدواری کرد با همکاری معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران مسایل و مشکلات داروخانه‌ها مرتفع و نظارت بر داروخانه‌های شهری بیشتر شود.

وی همچنین با یادآوری نگرانی‌های وزیر بهداشت در زمینه نحوه توزیع دارو در شهرری، برنامه‌ریزی جدی برای رسیدگی به این مهم را خواستار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران خطاب به معاونان این دانشگاه با بیان اینکه چیدمان مدیریتی تقریباً به پایان رسیده و با استقرار تیم جدید باید به سمت کارهای پیشرفته‌تر حرکت کنیم، افزود: از معاونان می‌خواهم برنامه مشخصی را برای نشست با افراد صاحب صلاحیت و توانمند در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی به‌صورت چهار بار در یک فصل طراحی و تنظیم کنند تا افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف بیایند صحبت کنند زیرا دانشگاه جای همین نقدها بوده و بسیار مهم است که نقد بیرون از دانشگاه داشته باشیم بنابراین برنامه‌ها را برای این موضوع در هیات‌رییسه تصویب و پس از آن اجرا کنید.

قناعتی با تأکید بر اینکه از نقد نهراسید، افزود: من نیز به‌عنوان رییس دانشگاه نباید فکر کنم که همه تصمیم‌هایی که می‌گیریم، درست است بلکه نیاز به چکش‌کاری و مداخله دارد بنابراین خودتان را در معرض نقد قرار دهید و از نقد شدن نترسید.

وی به ارتباطات بین‌المللی و به لزوم رعایت همه ضوابط اشاره کرد و گفت: من باور دارم که ارتباطات بین‌المللی برای رشد دانشگاه بسیار مهم است و شاخص‌ها و معیارهای رتبه‌بندی را افزایش می‌دهد بنابراین ضوابط بین‌المللی که باعث رشد دانشگاه در سطح‌بندی دانشگاه‌ها می‌شود را باید رصد کنید.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران دولت بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران دولت بیمه درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران دولت بیمه درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله