Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی به شفاف‌سازی درباره نشست شورای تأمین جهت حضور یا عدم حضور تماشاگران در دیدار فینال جام حذفی پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری دانا؛ سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام داشت که مراسم قرعه کشی برای تعیین میزبانی فینال جام حذفی با حضور امیرحسین روشنک مسئول جام حذفی، ایزد سیف‌الله‌پور  مدیرعامل باشگاه نساجی و حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم آلومینیوم، نمایندگان روابط عمومی وحراست سازمان لیگ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و در نهایت به قید قرعه تیم نساجی میزبان فینال جام حذفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب میزبان مسابقه صرفا جهت تعیین استقرار روی  نیمکت و رختکن‌های دو تیم و همچنین اولویت انتخاب لباس بوده و مسابقه دو تیم چهارشنبه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.   پس از این خبر؛ شایعاتی مبنی بر بدون تماشاگر شدن دیدار نهایی رقابت‌های جام حذفی و یا بازی در شهری دیگر به جز تهران هم انتشار یافت که واکنش رسمی مدیرعامل تیم قائم‌شهری را در پی داشت.    ایزد سیف‌الله‌پور با بیان این که متاسفانه برخی رسانه‌ها به‌طور مشخص برای کاهش انگیزه هواداران نساجی سعی در انتشار اخباری مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن فینال را دارند، اظهار داشت: قصد نداشتم صحبتی از جلسه شورای تامین روز گذشته به میان آورم اما لازم می‌دانم اشاره کنم در این جلسه که با حضور مسئولان ذی‌ربط شورای تامین، سازمان لیگ، فدراسیون و هر دو باشگاه برگزار شد، به هیچ عنوان موضوع بدون تماشاگر برگزار شدن بازی مطرح نشد. البته یکسری مباحث درخصوص جابجایی بین ورزشگاه آزادی و یادگار امام صورت گرفت.   مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه خدا را شاکریم که در وضعیت مطلوب جلوگیری از کرونا قرار داریم و هیچ مشکلی در زمینه به خطر افتادن سلامت عمومی وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: الحمدلله اقتدار نیروهای یگان ویژه نیز به‌حدی است که هیچ مشکلی به‌لحاظ برقراری امنیت پیش نخواهد آمد. شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب به دور از اخلاق و رقابت جوانمردانه است و مطمئن باشید هر چقدر سنگ مقابل باشگاه نساجی قرار دهید، ذره‌ای از انگیزه ما برای قهرمانی کاسته نخواهد شد.   سیف‌الله‌پور در پایان گفت: انتظار داریم شورای تامین ظرفیت حداکثری را به هواداران دو تیم برای جذابیت بیشتر این بازی اختصاص دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فینال جام حذفی باشگاه نساجی بدون تماشاگر سیف الله پور سازمان لیگ برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های سازمان لیگ در راه برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، بحث مربوط به مکان دیدار استقلال و پیکان است. مسابقه‌ای که باید به میزبانی خودروسازان برگزار شود و چنانچه آبی‌ها در آن هفته شانس اصلی کسب قهرمانی باشند، امکان انجام این دیدار در استادیوم دستگردی وجود ندارد.

آبی‌ها برای برگزاری دیدار هفته پایانی خود دو راهکار را به سازمان لیگ ارائه داده‌اند. آنها معتقدند چنانچه در هفته ما قبل پایانی لیگ یعنی در هفته بیست و نهم بتوانند قهرمانی خود را مسجل کنند و چنانچه پیکان نیز خیالش بابت بقا در لیگ راحت شده باشد، هیچ اجباری به برگزاری همزمان مسابقه آنها و پرسپولیس نیست.

در واقع آبی‌ها اعتقاد دارند اگر تا قبل از هفته پایانی لیگ بتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند، آنگاه سازمان لیگ می‌تواند برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال، دیدار آنها و پیکان را یک روز زودتر از سایر بازی‌ها و یا یک روز پس از دیدار با پرسپولیس و در استادیوم آزادی برگزار کند.

چنانچه این اتفاق رخ دهد و استقلال پیش از هفته پایانی لیگ قهرمانی خود را قطعی کند، به نظر می‌رسد سازمان لیگ می‌تواند با این پیشنهاد موافقت کند چرا که در موقعیت مشابه و سال قبل، آنها دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و هشتم که به میزبانی خودروسازان بود را به ورزشگاه آزادی منتقل کرده و زمان آن را نیز تغییر دادند چرا که در آن هفته استقلال هم در استادیوم آزادی باید به میدان می‌رفت.

اما راهکار دوم این است که اگر استقلال و پرسپولیس به رقابت برای قهرمانی تا هفته پایانی ادامه دهند، این مسابقه در ورزشگاه دیگری بجز دستگردی برگزار شود تا تماشاگران هوادار استقلال برای مشاهده جشن احتمالی قهرمانی، بتوانند در استادیوم حضور پیدا کنند.

آتیلا حجازی سرپرست استقلال نیز امروز با بیان این موضوع اعلام کرد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.

دیگر خبرها

  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد