Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین چرخابی مربی و پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: این درحالی است که سپاهان در عربستان بازی دارد و ادعا دارند ما برای برگزاری بازی های همزمان دو زمین نداریم، که باید جلوی این کار گرفته می شد؛ زمانی که در خود اصفهان می توان حتی از ابتدا تا آخر بازی ها را در دو ورزشگاه مورد تایید فولاد شهر و نقش جهان برگزار کرد، چرا بازی در جایی برگزار می شود که امکان برگزاری بازی همزمان نباشد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در مورد عملکرد تیم فوتبال سپاهان در بازی های آسیایی اظهار کرد: پیش بینی می شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزار کننده این مسابقات زورگویی هایی داشته باشند و می بایست سپاهان از روز اول جلوی این زورگویی را می گرفت، مقررات می گوید هنگامی که یک فوتبال دوره ای در حال انجام است، در هفته آخر حتما باید بازی ها همزمان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی فوتبال با تاکید بر اینکه بازی های آخر باید در یک زمان و یک ساعت انجام شود، گفت: این درحالی است که سپاهان در عربستان بازی دارد و ادعا دارند ما برای برگزاری بازی های همزمان دو زمین نداریم، که باید جلوی این کار گرفته می شد؛ زمانی که در خود اصفهان می توان حتی از ابتدا تا آخر بازی ها را  در دو ورزشگاه مورد تایید فولاد شهر و نقش جهان برگزار کرد، چرا بازی در جایی برگزار می شود که امکان برگزاری بازی همزمان نباشد و سپاهان نباید این را قبول می کرد.

*اگر سپاهان حذف شود 50 درصد مقصر کنفدراسیون فوتبال اسیا است

چرخابی با اشاره به شرایطی که این عدم برگزاری همزمان بازی ها برای سپاهان دارد، بیان کرد: در بازی با الدحیل، سپاهان اگر ببازد از گروه خارج می شود، اگر مساوی کند و تیم همگروه نیز مساوی شود با این تک امتیاز، بالا می آید چرا که در بازی رودررو چهار امتیاز آورده است؛ به نظر من اگر سپاهان حذف شود ۵٠ درصد تقصیر به گردن کنفدراسیون آسیا است چرا که به فوتبال ایران زور می گوید و فوتبال ایران هیچ اعتراض محکمی در این زمینه ندارند؛ کنفدراسیون می داند ما در هر شرایطی می خواهیم در این بازی ها شرکت کنیم بنابراین خیلی راحت طرف تیم های عربی را می گیرند و گوش ما بدهکار نیست.

این تحلیل گر فوتبال ادامه داد:  اگر سرمربی سپاهان روزی که در حال بستن تیمش بود و می دانست در آسیا و در مسابقات حذفی و لیگ است نفراتش را به گونه ای انتخاب می کرد که اگر بازیکنی نتواند بازی کند یا خسته شود نفر جایگزین کمتر از آن نباشند و اگر برای هر پست دو نفر را داشت، در این بازی ها تقسیم بندی می کرد و بازی ها بهتر بود، برای مثال در بازی با پاختاکور و التعاون با قرار دادن تعویضی ها در بازی دیدیم که روند بازی خوب شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: در بازی های سخت و فشرده که ریکاوری آن نیز سخت است باید برای هر پست دو بازیکن جایگزین نیز درنظر گرفت؛ ما متاسفانه دستگاه های ریکاوری را نداریم، اگر لیورپول در عرض ۴٨ ساعت دو بازی می کند چون دستگاه های بسیار پیشرفته استفاده می کنند به گونه ای که حتی فردای روز بازی هم می توانند بازی کنند ولی ما این امکانات را نداریم در بازی آخر خستگی از چهره بازیکنان مشخص بود و این نشان می داد بازیکنان نتوانسته اند ریکاوری کنند؛ وقتی ما در این نوع تورنمنت ها توانایی و ابزار ریکاوری را نداریم باید برای هر پست دو بازیکن قابل اطمینان و خوب داشته باشیم.

چرخابی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: سپاهان در دفاع ضعیف و در حمله قوی است، این تیم علاوه بر دفاع فردی، در دفاع خطی و تیمی نیز ضعیف هست به خصوص مدافعان وسط سپاهان ضعف زیادی دارند و کند عمل می کنند، دفاع های کنار شرایطشان کمی بهتر از دفاع وسط است چرا که خوب در حمله شرکت می کنند

وی افزود: در دفاع خطی، عکس العمل و سرعت اولیه بازیکنان مهم است و باید مورد ارزیابی قرار بگیرد، با تمام احترامی که برای مدافعان سپاهان قائل هستم اما دفاع انفرادی این تیم ضعیف است و وقتی با یک مهاجم روبرو می شوند اجازه می دهند مهاجم از خط دفاعی رد شود، دفاع وسط ها فوق‌العاده کند هستند و تیم های مقابل با آنالیز کردن متوجه این مشکلات می شوند و ما دیدیم که مهاجمان چقدر راحت از خط دفاعی سپاهان رد می شوند و این مدافعان چقدر در قسمت های نقطه کور ضعیف عمل می کنند.

حسین چرخابی بیان کرد: ما بارها شاهد بودیم سپاهان گل هایی خورد که کپی برابر با اصل بود یعنی صحنه گلی که از پاختاکور خوردند بارها این صحنه را دیده بودیم؛ متاسفانه خط دفاعی سپاهان ضعیف است و هافبک ها به کمک این مدافعان نمی آمدند.

*اگر به محرم فرصت دهند مربی بسیار خوبی براس سپاهان می شود

این پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: طلایی پوشان هنوز شانس دارند و سپاهان موقعی حذف می شود که سوت دو بازی زده شود؛ کسانی که می گویند سپاهان حذف شده است از فوتبال چیزی نمی دانند چرا که بارها و بارها فوتبال این لحظات را به ما نشان داده است که زود قضاوت نکنیم.

وی گفت: محرم نویدکیا با سپاهان قرارداد ٣ ساله بسته است و وقتی مربی سه ساله قرارداد می بندد به این معناست که در سال سوم قدرت نهایی تیم را معرفی می کند؛ محرم باهوش است و هر چند با بعضی از صحبت ها و انتخاباتش موافق نیستم ولی اگر به محرم فرصت دهند مربی بسیار خوبی برای سپاهان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری بازی سپاهان حذف دو بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان