Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت سکینه روحی همسر آیت‌الله جوادی آملیرا تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی (دامت برکاته)

درگذشت همسر مکرمه مرحومه حاجیه خانم سکینه روحی، در موسم ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصیبت وارده را به حضرتعالی، بیت معظم و سایر سوگواران و بستگان معزز تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن بانوی مؤمنه و صالحه، رحمت، مغفرت و رضوان الهی و همجواری با حضرت صدیقه طاهره (س) و برای مصیبت‌دیدگان ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی و برای وجود شریف حضرتعالی سلامتی و بقای عمر مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

کد خبر 5474938 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محمد باقری آیت الله جوادی آملی افغانستان مجلس شورای اسلامی محمد مخبر ایران جمهوری اسلامی ایران علی بهادری جهرمی ایالات متحده امریکا مذاکرات وین نیروی هوایی ارتش آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری حسین امیرعبداللهیان آیت الله جوادی آملی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز