Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@18:39:43 GMT

عکس | مهاجم ملی‌پوش سودانی به پیکان پیوست

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۸۷۶۰

عکس | مهاجم ملی‌پوش سودانی به پیکان پیوست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیتو اوکلو مهاجم سودانی که از مدتی قبل در تمرینات پیکان حضور یافته بود، بعد از تایید فنی او توسط مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان در نهایت با این تیم قرارداد امضا کرد.
تیتو اوکلو در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بابت حضور در اردوی تیم ملی سودان جنوبی و انجام دو مسابقه با جیبوتی راهی آفریقا شد و حالا چند روزی است به ایران برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از توافق با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان قراردادش را به مدت ۱.۵ فصل با تیم فوتبال این باشگاه امضا کرد و رسما شاگرد مجتبی حسینی شد.
این مهاجم سودانی و ۲۶ ساله از دو سال گذشته در تیم ملی سودان جنوبی به میدان رفته و ۱۰ بازی ملی در کارنامه دارد. او در این مسابقات که مقابل اوگاندا(دوبار)، کامرون، مالاوی، بورکینافاسو، مراکش، آفریقای جنوبی ، اردن و جیبوتی(دو بار) برگزار شده ۳ بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده است.
بر این اساس مهاجم سودانی زیر نظر کادرفنی پیکان خودش را برای ۶ مسابقه پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و با صلاحدید مجتبی حسینی از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم می‌تواند به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

نجات فوتبالیست قایدی! باارزش‌ترین باشگاه ایرانی/عکس درخواست اسکوچیچ از فدراسیون برای بازی تدارکاتی

۲۵۸ ۲۵۱

کد خبر 1625189

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!