Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از عملیات جدید نیرو‌های حشد شعبی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع عراقی از عملیات جدید نیرو‌های حشد شعبی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.

براساس این گزارش، حشد شعبی عراق امروز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یگان‌هایی از ارتش عراق و حشد شعبی عملیاتی امنیتی را در جنوب موصل با هدف تعقیب عناصر تروریستی، جستجوی افراد تحت تعقیب و نابودی مقر‌های بقایای داعش آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حشد شعبی عراق تاکید کرد که این عملیات بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تا تحقق کامل اهداف آن ادامه خواهد داشت.

روز گذشته هم حشد شعبی عراق از آغاز دومین روز از عملیات ضد تروریستی اراده پولادین در استان الانبار و صلاح الدین خبر داد. این عملیات با هدف تعقیب عناصر داعش و مقابله با تحرکات آن‌ها در دو استان مذکور انجام می‌شود.

در بیانیه سازمان حشد شعبی آمده است که نیرو‌های این سازمان و سایر نیرو‌های امنیتی عراق با پشتیبانی نیروی هوایی عراق در الانبار ده‌ها کیلومتر در صحرای غربی پیشروی کرده و بسیاری از دره‌ها را بازرسی کردند.

حشد شعبی عراق اعلام کرده بود که در این عملیات تیپ‌های ۱۳، ۱۸، ۱۹ و ۱۷ فرماندهی عملیات الانبار حشد شعبی و نیز تیپ ۴۶ و نیرو‌های عملیات فرات مرکزی حشد شعبی و تیپ ۱۴ حشد شعبی مشارکت دارند.

قاسم مصلح، فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در الانبار گفته بود که طی دو روز آینده تروریست‌ها به صورت کامل محاصره می‌شوند.

هدف از این عملیات بازرسی و پاکسازی مناطق مختلف عراق از وجود تروریست‌ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشدالشعبی عراق استان نینوا عناصر تروریستی حشد شعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ