Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@07:13:18 GMT

امام جمعه شهرکرد: مسئله حمایت از فلسطین یک وظیفه است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۸۹۴۴

امام جمعه شهرکرد: مسئله حمایت از فلسطین یک وظیفه است

گروه استان‌ها - امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مسئله حمایت از فلسطین یک وظیفه است، گفت: امروز مسئله قدس و صهیونیست‌ها دو جبهه ایمان و کفر است که قدس مظهر ایمان است و صهیونیست‌ها مظهر کفر هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان، اظهار داشت: باید در ماه مبارک رمضان سنجید که آیا آماده اتمام این ماه هستیم یا نه از اتمام این ماه ناراحت هستیم که با پاسخ به این سوال می‌توان خود را شناخت، طبعاً برکات الهی در این سطح بعد از ماه مبارک رمضان دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطعاً انسان نیاز به بصیرت، ایمان و ظرفیت دارد. یکی از ظرفیت‌های ماه رمضان جهاد در راه خدا است، تنها روزه از ظرفیت‌های این ماه نیست بلکه ظرفیت‌های سیاسی، اخلاقی اجتماعی و... را هم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر جهاد و مبارزه با کفار، گفت: انواع اقدامات جهادی از جمله جهاد با نفاق و کفار از ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان است که امام راحل به دنبال احیاء این ظرفیت‌ها بود، امروز به خیابان آمدن و تکبیر گفتن علیه دشمنان جهاد است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسئله قدس و صهیونیست‌ها دو جبهه ایمان و کفر است که قدس مظهر ایمان است و صهیونیست‌ها مظهر کفر هستند. مشخصاً انسان باید در راه ایمان قرار گیرد و مقابل کفر بایستد، صهیونیست‌ها بسیار جانی هستند و فلسطینیان مظلوم باید در مقابل آن‌ها حمایت شوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مسئله حمایت از فلسطین یک وظیفه است، تصریح کرد: قبل از شرایط کرونایی مردم حضور پررنگی در روز قدس برای حمایت از مردم فلسطین داشتند و جهان اسلام و حتی غیراسلام با جمعیت چشمگیری از این مردم حمایت کردند. نباید گذاشت ضایعات کرونا همچنان باقی بماند و بهانه‌ای برای کوتاهی از وظائف شود.

وی افزود: برگرداندن اوضاع به حالت قبل از کرونا نیاز به کار فرهنگی دارد، قالبا اینکار صورت گرفته اما کافی نیست، باید در بخش‌های مختلف گسترش یابد. متولی فضاسازی روز قدس شهرداری است البته باید دستگاه‌های دیگر کمک و همراهی کنند.

راهپیمایی روز قدس در سومین حرم اهل بیت برگزار می‌شود + جزئیات و مسیر راهپیماییراهپبمایی روز جهانی قدس در شهرهای 40 گانه و روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شودجزئیات راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد‌

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: فضاسازی شهر باید جلوه زیادی داشته باشد و به شهر تحول بخشد، راهپیمایی‌های خیابانی را نباید دست کم گرفت چرا که بسیار آثار تربیتی دارد، روز قدس یکی از وظایف و شعائر اسلامی است که باید نقش پررنگی در آن داشت.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صهیونیست ها ظرفیت ها روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست امروز در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری - رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح - و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد، اظهارکرد: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌هاست. ما باید از موازی‌کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به آن بپردازیم.
وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق گفت: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کردند و به انجام وظیفه بپردازند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در نظرسنجی‌های معتبر مشاهده شده که دیدگاه‌های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می‌دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا شش مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.
سلاجقه یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت‌های آن و توانمندی‌های موجود لازم است در قالب تفاهمنامه دستگاه‌ها به‌صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
وی همچنین در خصوص تاثیر رسانه‌ها بر اقدامات و فعالیت‌های محیط زیستی اظهارکرد: رسانه‌ها به‌ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده‌اند و ما باید از این ظرفیت استفاده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • روایتی دیگر از چهره جدید دانشگاه کلمبیا
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد