Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:42:54 GMT

روز جهانی قدس باشکوه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۹۰۳۳

روز جهانی قدس باشکوه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عباس سروری» روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت روز جهانی قدرس که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کلانشهر کرمانشاه را حد فاصله مسجد آیت الله بروجردی تا مسجد جامع اعلام کرد و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح همه شهرستان ها و بخشداری های استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام تدابیر برگزاری راهپیمایی منسجم و باشکوه در سطح استان فراهم شده است، از فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها،دستگاه های اجرایی و نهادهایی مانند سپاه و بسیج خواست در راستای تبلیغات محیطی در مسیرهای راهپیمایی اقدام کنند.

سروری همچنین از آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس،  اتوبوسرانی و تاکسیرانی ها خواست در راهپیمایی روز قدس برای ارائه خدمات به شهروندان آماده باش باشند و در طول مسیرها حضور پر رنگ داشته باشند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین، از دستگاه ها اجرایی و فرمانداری ها و شهرداری خواست در مسیر راهپیمایی در کنار ارائه خدمات، به نصب بنرهای پیام دار از فرمایشات مقام معظم رهبری ، امام راحل (ره) و تصاویری از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مبادرت کنند و غرفه ها و نمایشگاه های فرهنگی نیز در مسیر حرکت دایر نمایند.

سروری با تاکید بر اینکه اینکه همه شرایط راهپیمایی باشکوه و منسجم روز جهانی قدس در کرمانشاه باید فراهم شود، گفت: این روز همه رسانه های جهان در صدد انعکاس و بازتاب پیام روز قدس هستند و باید پیام خوبی از استان به کشور و خارج مخابره کنیم و بگوییم ما همچنان پای آرمان های فلسطین مظلوم هستیم و اسرائیل غاصب است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان ۳۵ شهر دارد.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری اسرائیل قدس کرمانشاه قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان روز جهانی قدس بیت المقدس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اسرائیل قدس مقام معظم رهبری اسرائیل قدس کرمانشاه قاسم سلیمانی سازمان بسیج مستضعفان روز جهانی قدس بیت المقدس فلسطین روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • ۲۸ اردیبهشت، روز جهانی نجوم در ایران
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد