Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:09:59 GMT

انبار مواد شوینده احتکار شده در پیشوا کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۹۱۰۸

انبار مواد شوینده احتکار شده در پیشوا کشف شد

سید مرتضی قاسمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تماس‌های مردمی مبنی بر بارگیری مقادیر زیادی مواد شوینده در یکی از مناطق پیشوا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بسیجیان فعال در طرح نظارتی قرارگاه نظارتی شهید امانی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده به مقام قضایی، این انبار مورد بازرسی قرار گرفت و طی آن ۵۰۰ کارتن انواع مواد شوینده که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود کشف و توقیف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج اصناف شهرستان پاکدشت تأکید کرد: با توجه به مصادیق قانونی، هر کالایی که در سامانه جامع انبارهای ثبت نشده باشد، به عنوان احتکار محسوب می‌گردد.

قاسمی تصریح کرد: کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت پیشوا در حال بررسی ارزش ریالی کالاهای کشف شده هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی قرارگاه شهید امانی در شهرستان پیشوا گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت جهادکشاورزی با سازمان بسیج مستضعفین، طرح شهید امانی به منظور نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف در پیشوا آغاز شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح، ۴۰ نفر از بسیجیان پاکدشتی  آموزش‌ دیده، با کارت شناسایی با عنوان بازرسان کمیسیون نظارت و بازرسان بسیج اصناف، در قالب ۷ اکیپ در شهر پیشوا و بخش جلیل‌آباد نظارت و بازرسی از اصناف مختلف را انجام می‌دهند.

قاسمی تصریح کرد: اجرای طرح شهید امانی با طرح تنظیم بازار متفاوت بوده و در راستای نظارت بر قیمت، نحوه توزیع و چگونگی توزیع از مبدا تا مقصد کالاهای اساسی صورت می‌گیرد و بسیجیان  به صورت محله محور در سطح شهرستان مستقر و کار نظارت را انجام می‌دهند.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سامانه جامع انبارها پیشوا احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سامانه جامع انبارها پیشوا احتکار سامانه جامع انبارها پیشوا احتکار شهید امانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد