Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۰ با اعلام این خبر افزود: «‌کارگران فصلی، پاکبانان و کودکان‌کار به نسبت سایر اقشار بیشتر در معرض آسیب این بیماری قرار دارند و با توجه به شیوع این بیماری در کشورهای همسایه برای کنترل و پیشگیری این بیماری با همکاری اداره سلامت منطقه و مرکز بهداشت جنوب تهران عملیات واکسیناسیون این گروه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌به گفته «‌اسماعیل عربلو»، مهم‌ترین اهداف از  اجرای این عملیات افزایش ایمنی گروه های حساس است؛ چرا که اقدام به  قطع زنجیره این بیماری ویروسی خطرناک که در میان کودکان حتی طبعات تلخ مرگبار را همراه دارد کمک می کند.

در این عملیات، که از ۳ اردبیهشت ماه شروع شده تیم پزشکی در مقر اسکان کارگران فصلی  حاضر شدند و تا کنون ۲۰۰ پاکبان واکسینه شدند.

عربلو در ادامه با توجه اهمیت حفظ سلامتی کودکان و مصون ماندن از این بیماری از واکسیناسیون ۱۷۰ کودک‌ کار خبر داد: «‌همچنین فردا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح عملیات واکسیناسیون کودکان‌کار در مجتمع شهید حبیب غنی‌پور و همچنین روز سه‌شنبه ششم اردیبهشت ماه هم از ساعت ۱۲ در مرکز بازیافت منطقه ۱۰ اجرا می‌شود. بعد از این دو روز عملیات واکسیناسیون در کلونی افغانستانی‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.»

کد خبر 672028 برچسب‌ها سلامت منطقه ۱۰ کودک کار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سلامت منطقه ۱۰ کودک کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، گفت: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در فروردین ماه امسال ۱۵۰ درصد افزایش داشت.

او با اشاره به افزایش چشم گیر عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، افزود: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت و در مجموع بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در اداره کل به شمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان