Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:44:36 GMT

سانترال چه مزایایی برای کسب و کارها دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۹۳۲۵

سانترال چه مزایایی برای کسب و کارها دارد

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی سانترال پاناسونیک و مزایای استفاده از آن در کسب و کارها بپردازیم. سانترال را میتوان به عنوان مرکز مخابراتی کوچک شناخت که به بهترین شکل ممکن خطوط تلفن را مدیریت می کند همانطور که میدانیم یکی از پیش نیاز های شرکت ها راه های ارتباطی آن با مشتریان میباشد که سانترال میتواند یک مجموعه را بخوبی به مشتریان ارتباط دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانترال چه عملکردی دارد و چطور کار میکند

سانترال ها در حقیقت میتوانند تمامی خطوط شهری مجموعه ها را ساماندهی کنند. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که با شرکتی تماس بگیرید و منشی گویا پاسخگوی تماس ها باشد، این همان کاری است که سانترال با خطوط انجام میدهد و تماس ها را به داخلی های مختلف متصل میکند.

یکی از عملکردهای کاربردی سانترال تماس های داخلی رایگان میباشد که هزینه های شرکت ها را بصورت چشمگیری کاهش میدهد. بطور مثال اگر در یک مجموعه کارمندان بخواهند توسط تماس تلفنی در طبقات یا بخش های مختلف با هم تماس بگیرند، سانترال به راحتی میتواند توسط تلفن های داخلی تماس ها را به یکدیگر ارتباط دهد.

همچنین کاربران میتوانند توسط سانترال از چندین خطوط تلفن را در این بستر استفاده کنند. سانترال ها بصورت پیشفرض تعداد خطوط شهری مشخصی را جهت استفاده به کاربران ارائه میدهند که این تکنولوژی موجب میشود تمامی خطوط را توسط یک تلفن سانترال بتوان استفاده کرد.

قابلیت ها و مزایای استفاده از سانترال ارتباط رایگان بین داخلی ها استفاده از چندین خطوط مختلف در تلفن منشی و اپراتور گویا مدیریت و بهبود عملکرد تماس ها کنترل خطوط و پیگیری مشتریان صندوق صوتی و پیشنهادات محدودیت زمابندی تماس کاهش هزینه مکالمات صف انتظار مشتریان انواع دستگاه سانترال

دستگاه های سانترال با توجه به قابلیت ها و مزایای آنها انواع مختلفی دارند. امروزه سانترال ها در انواع مختلفی تولید میشوند که میتوان تفاوت این دستگاه ها را در ظرفیت و امکانات آنها دانست.

یکی از برندهای محبوب در این زمینه سانترال پاناسونیک میباشد که نسبت به کاربرد آن مشتریان زیادی دارد. از دلایل محبوبیت سانترال پاناسونیک را میتوان به انعطاف پذیر بودن و قابلیت های آن شناخت.

این برند سال ها بطور گسترده توانسته است در مورد سانترال ها و تلفن سانترال بخوبی نیازهای مشتریان را شناسایی و بطرف سازد. همچنین از دیگر مزایای استفاده از سانترال پاناسونیک پشتیبانی آن است که از همه نظر پاسخگوی مشتریان هستند.

ظرفیت سانترال پاناسونیک

بطور کلی سانترال پاناسونیک در دو دسته مختلف پرظرفیت و کم ظرفیت موجود هستند. میتوان تفاوت ظرفیت های سانترال پاناسونیک را در تعداد خطوط شهری و داخلی آن بدانیم. ظرفیت های سانترال اکثرا با توجه به مجموعه های کوچک و بزرگ طراحی شده اند و میتوانید طبق تعداد خطوط خود دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سانترال پاناسونیک 824 جز مدل های کم ظرفیت میباشد که نسبت به کوچک بودن آن امکانات زیادی را به کاربران ارائه میکند. این سانترال بصورت پیشفرض 3 خط ورودی شهری و 8 خط داخلی دارد و همچنین به منشی گویا مجهز میباشد.

در سری سانترال های پرظرفیت بطور کل دستگاه تعداد خطوط بیشتری را پشتیبانی میکند. سانترال مدل TDA که از مدل های پرظرفیت پاناسونیک به شمار می آید میتواند تعداد خطوط زیادی را برای استفاده ارائه کند. همچنین در سانترال پرظرفیت قابلیت راه اندازی خطوط 5 رقمی و ویپ فراهم است که در سانترال های کم ظرفیت چنین امکانی وجود ندارد.

اگر دارای مجموعه کوچکی میباشید دستگاه سانترال کم ظرفیت میتواند بخوبی نیاز کسب و کار شما را برطرف سازد. همچنین به این نکته اشاره کنیم که سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلف امکان ارتقا دارند و میتوانید خطوط آنها را توسط کارت سانترال گسترش دهید.

کارت های گسترش سانترال پاناسونیک با توجه به تعداد خطوط شهری و داخلی مناسب با هر دستگاهی در بازار وجود دارد که کاربران به راحتی بتوانند خطوط دستگاه خود را نسبت به نیاز خود ارتقا دهند.

انواع تلفن سانترال

تلفن های سانترال در نوع های گوناگونی تولید و عرضه شده اند که ما در ادامه مدل های مختلف تلفن سانترال را به همراه قابلیت های آنها معرفی خواهیم کرد.

تلفن سانترال دیجیتال تلفن سانترال نوع هایبرید تلفن های تحت شبکه یا آیپی

در نگاه اول شاید سوال برای شما پیش آید که واقعا چه تفاوتی بین این تلفن های سانترال میباشد. برای مثال تلفن های دیجیتال و هایبرید پاناسونیک از نظر اتصال و عملکرد تفاوت هایی باهم دارند. یکی از این تفاوت ها نوع اتصال تلفن سانترال دیجیتال و هایبرید است.

در تلفن دیجیتال راه اندازی آن با یک زوج سیم انجام میشود و در تلفن های سانترال هایبرید نصب این تلفن با دو زوج سیم نصب میگردد. تلفن های سانترال پاناسونیک از نظر قابلیت عملکردی مشابه دارند و در بعضی مدل ها امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار گرفته است.

در نوع تلفن تحت شبکه عملکرد این تلفن با سایر مدل ها تفاوت دارد. این تلفن ها بطور معمول توسط سانترال های تحت شبکه پشتیبانی میشوند. تلفن های آیپی یا تحت شبکه نسبت به سایر مدل ها دارای مزایایی هستند. تماس های اینترنتی و ویپ یکی از این مزایاها هستند که در تماس های راه دور کمک بسیار بزرگی به شرکت ها می کند.

سخن پایانی

ما در این مطلب قصد داشتیم شما را با سانترال و مزایای استفاده از تلفن سانترال آشنا کنیم. اگر تمایل دارید برای مجموعه خود سانترال تهیه کنید قبل از هر چیزی نیاز به بررسی خطوط و انتخاب مناسب ترین دستگاه را دارید. همچنین اگر در مورد خرید و راه اندازی سانترال و بخش های مخابراتی نیاز به مشاوره دارید میتوانید به وبسایت ارتباط لند مراجعه کنید.

کد خبر 1625133

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سانترال پاناسونیک مزایای استفاده تلفن های سانترال تلفن سانترال سانترال ها تعداد خطوط خطوط شهری قابلیت ها کم ظرفیت تحت شبکه تلفن ها تماس ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد