Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@11:01:07 GMT

حکم بازداشت مسببان تلف‌شدنِ "خرس قهوه‌ای" در نمین صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۹۳۴۴

حکم بازداشت مسببان تلف‌شدنِ 'خرس قهوه‌ای' در نمین صادر شد

به گزارش تسنیم از اردبیل، جواد پروانه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان نمین اظهار داشت: با توجه به انتشار خبری که روز گذشته مبنی بر تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای به دلیل رفتار ناملایم مردم شهرستان نمین با این حیوان متاسفانه این حیوان تلف شد و سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردمی شد.

پروانه تصریح کرد: در این ارتباط تصاویری از تعقیب و گریز و جرح و ضرب این قلاده خرس با ادواتی همچون تراکتور منتشر شده که در اسرع وقت دادستانی وارد شده و با تشکیل پرونده موضوع را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان شهرستان نمین ادامه داد: به همین منظور دستورات لازم برای بررسی علت تلف شدن یک قلاده خرس و شناسایی و دستگیری مسببان آن صادر شد تا با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

وی افزود: در این ارتباط پرونده‌ای در دادستانی نمین تشکیل یافته و دستور ویژه دادستان مرکز استان به دادستانی و محیط زیست شهرستان ابلاغ شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: تلف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد