Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@10:44:18 GMT

توزیع روزانه ۷هزار‌ تن مرغ در کشور

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۹۴۲۴

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش حجم‌ جوجه ریزی و مازاد عرضه، قیمت مرغ تا پایان خرداد نوسانی ندارد. ناطقان: آقای حبیب اسداله نژاد گفت: با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی و کاهش سرانه مصرف، میزان عرضه بیش از تقاضاست و روزانه ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تن مرغ در سطح کشور عرضه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی می گوید: طبق روال همه ساله از دهم فروردین  سرانه مصرف مرغ به صورت سنتی کاهش می یابد، هر چند امسال برآورد می شد که به سبب ماه مبارک رمضان روند نزولی مرغ متوقف شود که تنها در روزهای ابتدایی ماه رمضان تا حدودی افزایش تقاضا داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای اسداله نژاد گفت: بنابر آمار در فروردین ۱۳۳ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که با احتساب سرانه مصرف کمتر از ۳۲ کیلو پیش بینی می شود که قیمت مرغ نوسانی نداشته باشد و همچنان تولیدکننده دچار زیان شود.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۲۸ تا ۳۱ هزار تومان، ران مرغ ۲۵ تا ۲۹ هزار تومان، سینه با کتف ۶۰ هزار تومان و فیله مرغ ۶۵ هزار تومان است.

بنابر اعلام پشتیبانی امور دام روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن مرغ مازاد مرغداران از سطح بازار جمع آوری می شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: توزیع ، مرغ ، سطح کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توزیع مرغ سطح کشور هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است