Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاله پژوهشگران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص آندهای پابه تیتانیومی در باتری‌های لیتیوم یون، در Journal of Power Sources منتشر شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در سال‌های اخیر، گروهی از پژوهشگران مهندسی و علم مواد بر آندهای پایه تیتانیومی مورد استفاده در باتری‌های لیتیوم یون به منظور رفع نیازهای صنعتی کشور در این حوزه متمرکز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد آقامحمدی؛ دانشجوی مقطع دکترای دانشکده مهندسی و علم مواد و دکتر رضا اسلامی فارسانی؛ عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، در پژوهشی به بررسی تاثیر افزودن گرافن سنتز شده با روش جدایش الکتروشیمیایی بر عملکرد آندهای تیتانیوم نیوبیوم اکسید پرداخته‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، خروجی این پژوهش در مجله علمی Journal of Power Sources با ضریب تاثیر ۹.۱۲۷ به چاپ رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مقاله علمی ، باتری لیتیومی ، دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مقاله علمی باتری لیتیومی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است