Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با مدیرکل آموزش و پرورش این استان برگزار شد و دانشجومعلمان مطالبات خود را در جهت بهبود کیفیت آموزش مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جلسه هم‌اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان، پردیس شهید باهنر، با نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست دانشجویان ضمن معرفی ظرفیت‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه، مطالبات دانشجویان برای بهبود کیفیت آموزش به لحاظ کمی و کیفی را مطرح کردند.

دانشجویان در این جلسه بر موضوعاتی مانند توسعه فضای ساختمان پردیس شهید باهنر، کافی نبودن ظرفیت در جذب و پذیرش دانشجومعلمان، بسترسازی مناسب برای افزایش ظرفیت، بهره گیری از اساتید توانمند، توجه به دانشجومعلمان در راستای حل بحران کمبود معلم، توجه به طرح جهاد تربیتی و بهره گیری از ایده‌های نو و فناورانه در دانشگاه فرهنگیان تأکید کردند.

مدیرکل آموزش و پروش همدان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و ضرورت توجه جدی به دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: نکات مطرح شده و ایده‌های نوی دانشجومعلمان می‌تواند راهگشای ما در توسعه کمی و کیفی دانشگاه باشد.

وی تصریح کرد: باید برای بهسازی و ایجاد بستر مناسب برای تحول در فضای آموزش و پرورش این استان زمینه سازی کنیم.

گفتنی است، در این دیدار مریم سامانلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر، نرگس افشانی، عضو هسته فرهنگسازی بسیج دانشجویی، زهرا عباسی، معاونت رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان، سهیلا باقری، عضو هسته جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان، فاطمه دیده بان و پیمان ابراهیمی از ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان مطالبات دانشجویان را مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان همدان بسیج دانشجویی همدان مطالبات دانشجومعلمان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان مدیرکل آموزش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات

سخنگوی قوه قضاییه گفت: رئیس دستگاه قضا در جلسه امروز شورای عالی قضایی درباره ارائه آموزش‌های تخصصی به قضات، مأموریت ویژه‌ای را به معاونت منابع انسانی قوه قضاییه ابلاغ کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اصغر جهانگیر؛ سخنگوی دستگاه قضا ظهر امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت) طی سخنانی در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضاییه، به بیان برخی نکات و مسائل مطرح شده در این جلسه پرداخت و گفت: از جمله مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه می‌توان به تأکیدات رئیس دستگاه قضا در رابطه با لزوم در نظر گرفتن تناسب میان جرائم و مجازات‌ها اشاره کرد.

وی در همین باره گفت: در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه مطرح شد که آراء صادره در محاکم قضایی از یک سو باید قابل دفاع و مستند باشند و از سوی دیگر، نباید موجبات وهن دستگاه قضا را فراهم کنند؛ همچنین رئیس دستگاه قضا تأکید کرد که قضات در عین حال که نباید اسیر فضاسازی‌ها و غوغاسالاری‌ها شوند باید به مقوله اتقان آرا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اجرای "سند تحول و تعالی" راهکار رسیدن به اتقان‌ آرای قضایی

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه امروز تخصصی شدن بسیاری از مسائل و موضوعات در دستگاه قضا از جمله در حوزه‌های بورس، بانک و امور دریایی، مورد تأکید جدی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای قرار دارد، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا در جلسه امروز پیرامون مقوله ارائه آموزش‌های تخصصی به قضات، مأموریت ویژه‌ای را به معاونت منابع انسانی قوه قضاییه ابلاغ کرد.

جهانگیر با بیان اینکه مقوله توجه به حقوق عامه، از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی قوه قضاییه بود، گفت: در نشست امروز پیگیری چگونگی اجرایی شدن دستور 10 روز پیش رئیس عدلیه در دستور کار قرار گرفت و پس از طرح مباحثی از سوی دادستان انتظامی قضات در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه ناظر بر برخی احکام صادره با موضوع انسداد کد ملی افراد، رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه برای بازنگری و بروزرسانی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قضایی که در گذشته صادر شده‌اند، مأموریت داد و تأکید کرد؛ در عین حال که صدور احکام ناظر بر انسداد کد ملی افراد نباید به عنوان یک حکم عمومی جاری و ساری شود، می‌توان از این احکام در مواردی بسیار خاص و برای برخی از محکومان استفاده کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه تبادل اتباع ایرانی زندانی در زندان‌های خارج از کشور را از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه برشمرد و گفت: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت به کشور پاکستان، وزیر دادگستری در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه به طرح نکات و مطالبی پیرامون تبادل اتباع زندانی دو کشور ایران و پاکستان پرداخت که کلیت این موضوع با موافقت حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای و شورای عالی قوه قضاییه همراه بود و بنا شد که سازوکارهای لازم جهت انجام این امر دنبال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش