Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» روز دوشنبه به همراه فرمانده انتظامی و جمعی از مسوولان با حضور در منزل خانواده شهید «پیمان حسینی» از شهدای نیروی انتظامی قصرشیرین، افزود: طبق فرموده امام راحل «شهید افضل است» از این رو جایگاه شهید و شهادت یک جایگاه بسیار بالایی است و در والاترین جایگاه فضایل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بُعد معنوی و مادی در ابعاد مختلف هرکسی برای خانواده های شهیدان کاری انجام دهد با فضیلت است چون شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: ما باید در خدمتگزاری به خانواده های شهیدان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم چون امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون پاک شهدا است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز گفت: شهدای والا مقام کسانی هستند که با نثار جان خود درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کرده و با فساد مبارزه می کنند.

سرهنگ «محمد محمدی» افزود: شهدای انتظامی همچون دیگر شهدای پاک کشورمان در راستای برقراری امنیت مجاهدت کرده و در این راه به مقام شامخ شهادت نایل آمده اند که در راستای رسیدگی به خانواده های آنان هر تلاشی از دست ما بیاید فروگذار نمی کنیم.

وی خدمتگزاری به شهدا را رسالت همگانی عنوان کرد و گفت: ما قدردان شهدا و خانواده های آنان هستیم که باعث افتخار و سربلندی نظام اسلامی هستند.

 شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قصرشیرین شهید انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قصرشیرین شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران قصرشیرین شهید انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک