Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید زارع در نشست هماهنگی و هم اندیشی شهرداری جهت برگزاری روز جهانی قدس گفت: بیش از هفت دهه ظلم، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست‌های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؛ بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی‌ها جزم‌تر گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) درجهت مبارزه با استکبارستیزی و روز الفت و همبستگی امت اسلامی درمقابل مستکبران و زیاده خواهان جهان از جمله اسرائیل است.

زارع گفت: در مراسم راهپیمایی روز قدس در شیراز همانند غالب مراسم مذهبی و ملی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در آن نقش آفرینی خواهند داشت.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر به لزوم انجام فضاسازی و تبلیغات محیطی و اولویت کیفیت کار‌ها بر کثرت آن گفت: انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در سطح شهر با محوریت بزرگداشت روز جهانی قدس باید به بهترین نحو ممکن و در شان برگزار شود.

او همچنین از اهتزاز پرچم فلسطین در چند میدان اصلی شهر و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر خبر داد.

زارع گفت: برای سرویس دهی به مردم و سهولت تردد شرکت کنندگان در مراسم روز قدس خطوط اتوبوس و قطار شهری بصورت رایگان در نظر گرفته شده است.

او از حاضران درخواست کرد تقویم مناسبت‌های ملی، مذهبی و شهری شیراز باید آماده شود تا با فراغ بال و داشتن زمان کافی امورات مربوطه پیگیری و انجام شود.

زارع به اظهارنظر‌های بی پایه و اساس عده‌ای در موضوعات پروژه‌های عمرانی شهری پرداخت و گفت: موضوعات شهری نیاز به علم و تخصص دارد، اما متاسفانه عده‌ای بدون هیچگونه علم، تخصص و تجربه‌ای سعی بر سیاه نمایی و تخریب عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارند.

زارع، شهرداری شیراز را به مثابه قطار درحال حرکت توصیف کرد و گفت: عملکرد و اقدامات شهرداری شیراز در سطح شهر قابل توجه و برای مردم ملوس است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز شهرداری شیراز روز قدس شهرداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری