Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری گفت: امام راحل (ره) با بصیرت و آگاهی، روز جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از قدس در نظر گرفتند و ظرفیت جهادی این ماه را احیا کردند تا زمینه برای حضور مسلمانان در راهپیمایی و جهاد فی سبیل‌الله فراهم شود.

بیشتر بخوانید

حضور در راهپیمایی روز قدس صهیونیست‌ها را ناامید می‌کند

 نباید پیامد‌های کرونا بهانه کمرنگ شدن حضور مردم در برنامه‌ها باشد و باید برای بازگرداندن شعائر اسلامی به دوران قبل از کرونا، اقدامات فرهنگی و تبلیغی در اولویت قرار گیرد و همه مسئولان وارد عمل شوند و کار تبلیغی گسترده‌ای را برنامه‌ریزی و انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار‌های انجام شده در حوزه رسانه ها به خوبی شروع شده است، اما لازم است افزایش یابد و از هر فرصتی برای تلنگر زدن به مردم و انجام وظیفه تبیینی استفاده شود.

 شهرداری‌ها به ویژه شهرداری مرکز استان باید بیشتر به این امر توجه نماید و از کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز برای پررنگ شدن این فضاسازی‌ها و به چشم آمدن آن استفاده کند.

 کودکان و نوجوانان با حضور در برنامه‌هایی همانند راهپیمایی روز قدس برای شرکت در عرصه‌های مختلف آماده شده و مجاهد و آزاده تربیت می‌شوند و نباید از این اثر آموزشی و تربیتی غافل شد.

ظرفیت‌های ماه پر برکت رمضان تنها در روزه، احیا، دعا و مناجات خلاصه نمی‌شود و در ابعاد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی نیز ظرفیت‌ها و برکات متفاوت و مهمی را به همراه دارد.

 در شرایط امروز هر کسی با عقلانیت به وقایع فلسطین نگاه کند می‌تواند دریابد که مساله قدس و صهیونیست‌ها ۲ جبهه مشخص از ایمان و کفر به شمار می‌روند و اگر مومنین بخواهد برای حرکت خود ریل‌گذاری کنند به طور قطع در مسیر تقویت ایمان قرار می‌گیرند و در مقابل جبهه کفر ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

صهیونیست‌های نژادپرست افکار شیطانی خود را برای نابودی همه انسان‌ها دنبال می‌کنند و این وظیفه همگانی است که از منظر اعتقاد، ایمان، مکتب اهل‌بیت، قرآن، عقل و وجدان بشری به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس بپردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعه آخر ماه رمضان راهپیمایی و جهاد فی سبیل الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه