Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@17:03:24 GMT

پیام تسلیت رهبر انقلاب به آیت الله جوادی آملی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۹۸۸۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم آیةالله جناب آقای جوادی آملی دامت برکاته درگذشت همسر مکرّم آن‌جناب رحمةالله‌علی‌ها را به حضرتعالی و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان از خداوند متعال مسألت مینمایم. والسلام علیکم و رحمةالله سیّدعلی خامنه‌ای ۵ اردیبهشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آیت الله جوادی آملی انقلاب اسلامی رهبر انقلاب رهبر انقلاب اسلامی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس