Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-همه فیلم‌های سینمایی و داستانی منطبق با موضوعات جشنواره که دارای پروانه ساخت سینمایی و یا ویدیویی هستند ، می‌توانند در این بخش حضور یابند .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، تاریخ تولید آثار برای شرکت در جشنواره باید از نیمه دوم سال 1397 باشد و در هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر نیز شرکت نکرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آن دسته از فیلم‌های سینمایی و ویدیویی بلند که قبل از برگزاری جشنواره نمایش عمومی شده باشند، در صورت انتخاب در جدول نمایش جشنواره قرار نمی‌گیرند و فقط داوری می‌شوند.اعلام مقررات و جوایز بخش مسابقه فیلم های سینمایی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهردر این بخش دو تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «بهترین فیلم» برای تهیه کننده و «بهترین اثر» با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری و پنج دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به «بهترین فیلمنامه»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد»، «بهترین دستاورد فنی یا هنری» و «بهترین کارگردانی» اهدا خواهد شد.
توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، به تصویر کشیدن تغییرات فرهنگی نقد تصویری، تحکیم بنیان خانواده، توسعه زیرساخت‌های شهری، مواجهه با بحران و مصائب با زیر مجموعه بلایایی طبیعی (با نگاه ویژه به بیماری کرونا)، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است .همچنین حکمرانی شهری با زیر مجموعه قانونگذاری و برنامه محوری؛ فعالیت جهادی، برقراری انضباط مالی و توسعه منابع، بازتعریف حقوق شهروندان و اشاعه آن و حفظ منابع شهری، توسعه پایدار با محوریت حفاظت از میراث طبیعی و شهری، توسعه و نگهداری فضای سبز، حفاظت از محیط زیست و آثار مرتبط با پایتخت ایران با محوریت تهران شناسی و تهران نگاری از اهداف این جشنواره خواهد بود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 20 اردیبهشت با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.shahrfilmfest.com ثبت نام کنند .
هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر و محله با شعار «اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی» و با هدف تبدیل کلان شهر تهران به الگویی برای جهان اسلام به همت مؤسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و به دبیری مجید اکبرشاهی ، تابستان سال 1401 در تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیلم شهر فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تساوی بدون گل سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تیم سپاهان آمده بود تا حالت دفاعی خود را حفظ کند و  این تیم در  طول ۹۰ دقیقه با یک فوروارد بازی می‌کرد و هافبک‌ها به خط حمله اضافه می‌شدند. به هر حال این تیم اصفهانی برای کسب  حداقل امتیاز وارد زمین مسابقه شد  تا از کورس قهرمانی دور نشود. ۵ بازی باقی مانده است.

بازیکنان پرسپولیس در حضور تماشاگران  سردرگم بازی می کنند 

او افزود: به هر حال میلیارد‌ها تومان صرف بازیکنان و داور و عوامل دیگر می‌شود، اما عملا در زمین مسابقه می‌بینیم که بازیکنان خلاقیت ندارند. زمانی که این همه تماشاچی به ورزشگاه می‌آید، برخلاف زمان ما، بازیکنان پرسپولیس سردرگم بازی می‌کنند. تمام بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع داور قرار گرفت. داور مسابقه کمترین برخورد را خطا می‌گرفت و سرعت بازی را گرفت. در بازی که برنده اش امکان داشت  که قهرمان شود،  چون استقلال برابر تیم تراکتور متوقف شده بود و بهترین زمان بود تا ما صدر جدول را بگیریم. اگر پرسپولیس صدر جدول را از استقلال می‌گرفت دیگر از صدر پایین نمی‌آمد، چون ۳ بازی داخل خانه و ۲ بازی خارج از خانه دارد.

فنونی زاده گفت: تیم پرسپولیس ۵ بازی دیگر دارد که ۳ بازی اش با تیم‌های میانه جدول  هست که این تیم‌ها دغدغه‌ای برای سقوط ندارند، اما ۲ بازی اش با تیم‌هایی هست که امکان سقوطشان وجود دارد و آنها می‌آیند تا انتحاری بازی کنند تا ۳ امتیاز بازی را بگیرند. ما می‌توانیم جلوی این تیم‌ها هجومی بازی کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال ما با تیم‌های ته جدولی بهتر بازی می‌کنیم، چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و هجومی بازی می‌کنند و بهترین فرصت است تا پرسپولیس استفاده بهینه را کند. به هر حال ۵ هفته هست که این اختلاف یک امتیاز هنوز وجود دارد.

حضور بیرانوند در زمین مسابقه نوید خوبی بود 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: حضور بیرانوند هم در زمین مسابقه نوید خوبی بود. درست است که این گلر زیاد در جریان بازی نبود و یک ماه و خرده‌ای هست که او از شرایط بازی دور است، اما  بیرانوند و خط دفاع نقطه اطمینان ما هستند. به هر حال این خبر خوبی برای پرسپولیس هست.

عالیشاه فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست 

او درباره اینکه امید عالیشاه خیلی عصبانی به نظر می‌رسید و در نهایت از بازی اخراج شد، گفت: کاپیتان‌های خوبی در گذشته و حال داشتیم. احترام خاصی برای عالیشاه قائل هستم، اما او بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست. عالیشاه زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه می‌آید بهترین عملکرد را دارد. در صورتی که او می‌تواند ۹۰ دقیقه هم بازی کند، اما فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست، چون عصبانی است. قرار نیست یک بازیکن همه را جا بندازد و امکان دارد توپش را بزنند. عالیشاه یکی از بازیکنان ارزنده‌ای هست که خیلی راحت یک به یک را رد می‌شود.

فنونی زاده تصریح کرد: به هر حال تیم سپاهان را نباید دستکم گرفت، چون آنها هم می‌آیند  از حقانیت خودشان دفاع کرده و می‌آیند محکم بازی می‌کنند. اینکه سپاهانی‌ها می‌آیند و توپ عالیشاه را می‌گیرند نباید ناراحت و عصبانی شود. عالیشاه، امیری و بیرانوند کاپیتان‌های پرسپولیس هستند، اما فقط امیری اصالت خود را حفظ می‌کند. عالیشاه سومین بار در طول فصل  است که اخراج می‌شود. ما با تک تک بازیکنان برای ۵ بازی باقی مانده نیاز داریم. بازیکنان باید یک مقدار اصالت خود را حفظ کرده و خویشتن داری کنند. به هر حال همه اعضای تیم پرسپولیس از کادر مدیریتی تا بازیکنان حتی گل محمدی با دستیارانش زحمت کشیدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد اوسمار در کنترل بازیکنان خود توانایی لازم را ندارد، گفت: اوسمار باید جسارت داشته باشد و بتواند بازیکنان را به خوبی کنترل کند.

بازیکنان پرسپولیس در صورت تسلط بر اعصاب خود به راحتی جام قهرمانی را می‌گیرند 

او در پایان گفت: بهترین زمان بود که پرسپولیس به صدر جدول برود، اما متاسفانه بازیکنان خودشان نبودند و بازی خوبی انجام ندادند و از شرایط میزبانی و حمایت هواداران  نتوانستند استفاده کنند.  اگر بازیکنان به اعصاب خود مسلط باشند در آن صورت ما راحت جام را می‌گیریم. پرسپولیس همانند بازی‌های قبل نتوانست بازی کند و اگر بازی ساکن و آرام بود به نظرم  یک مقدار داور مسابقه مقصر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان