Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پلی آف NBA با برگزاری 4 بازی ادامه یافت.

به نتایج بازی های امروز NBA پرداختیم.

شیکاگو بولز 95-119 میلواکی باکس

شیکاگو بولز که در این سری 2-1 عقب بود امروز میزبان میلواکی بود و در تلاش برای به تساوی کشاندن این سری بود اما در این امر ناموفق عملکرد و میلواکی در یک بازی کاملا یک طرفه با حساب 119-95 برتری را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یانیس آنتتوکومپو با 32 امتیاز و 17 ریباند بهترین بازیکن میدان بود و باکس را در این دیدار به پیروزی رساند. جرو هالیدی نیز با 26 امتیاز به کار خود پایان داد. در تیم شیکاگو اما دمار دروزن 23 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. بدین ترتیب این سری 3-1 به سود باکس شد و آنها حالا فقط به یک پیروزی برای رسیدن به راند دوم فاصله دارند.

دنور ناگتس 126-121 گلدن استیت وریرز

دنور ناگتس که خود را در آستانه سوییپ شدن می دید امروز میزبان گلدن استیت بود و در یک دیدار تماشایی موفق شد با حساب 126-121 پیروز شود تا سوییپ نشود. در طول این بازی دنور کاملا تیم برتر میدان بود اما عملکرد درخشان استفن کری و کلی تامپسون در کوارتر چهارم باعث شد تا بازی نزدیک دنبال شود اما فلوتر به موقع مانته موریس و سه امتیازی ویل بارتون پیروزی را برای دنور رقم زد. در بخش آماری، نیکولا یوکیچ با 37 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود. در تیم گلدن استیت اما استفن کری از روی نیمکت 33 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. این اکنون 3-1 به سود گلدن استیت است و آنها در بازی بعدی که میزبان هستند در صورت پیروزی راهی دور بعدی رقابت ها می شوند.

آتلانتا هاوکس 86-110 میامی هیت

آتلانتا که در دیدار سوم موفق شده بود با گیم وینر تری یانگ میامی را شکست دهد امروز در چهارمین مسابقه میزبان هیت بود اما خبری از آن تیم بازی سوم نبود. دفاع فوق العاده میامی در روز درخشان جیمی باتلر باعث شد تا هیت با حساب 110-86 پیروز شود. ویکتور اولادیپو نیز امروز برای میامی بازی کرد و به فرم دفاعی تیمش کمک زیادی کرد. در بخش آماری، جیمی باتلر با 36 امتیاز و 10 ریباند بهترین بازیکن میدان بود. در تیم آتلانتا اما دی آندره هانتر 24 امتیاز آورد ولی این عملکرد او هم برای فرار از شکست کافی نبود. تری یانگ نیز روز خوبی نداشت و با تنها 9 امتیاز به کار خود پایان داد. این سری نیز 3-1 به سود هیت شد و میامی با یک پیروزی دیگر می تواند خود را به راند بعدی برساند.

نیواورلینز پلیکانز 118-103 فینیکس سانز

نیواورلینز پلیکانز که به یک دردسر بزرگ برای سانز تبدیل شده است در چهارمین بازی میان دو تیم، از امتیاز میزبانی برخوردار بود. دیداری که سانز همچنان بوکر را در اختیار نداشت. در نهایت در پایان یک بازی تقریبا یک طرفه از کوارتر سوم به بعد، این پلیکانز بود که از امتیاز میزبانی اش نهایت بهره را برد و موفق شد با حساب 118-103 پیروزی را بدست آورد. براندن اینگرام در این مسابقه با 30 امتیاز بهترین بازیکن میدان بود و تیمش را در این برد هدایت کرد. در تیم سانز اما دی آندره آیتون 23 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. بدین ترتیب این سری 2-2 به تساوی کشیده شد و شرایط اصلا برای تیم اول کنفرانس غرب جالب به نظر نمی رسد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت ژست امیر عابدزاده بعد از کامبک سوژه فضای مجازی + عکس استاد بزرگ شطرنج ایران موقتاً از دنیای حرفه‌ ای خداحافظی کرد برای اولین بار در تاریخ؛ بارسلونا و 3 شکست پیاپی خانگی در طول یک فصل خنده های عجیب فرانچسکو آچربی روی اعصاب هواداران و بازیکنان لاتزیو /عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن میدان امتیاز آورد ولی گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!