Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:42:51 GMT

شمارش معکوس برای زوال رژیم صهیونیستی شروع شده است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۰۰۷۰

شمارش معکوس برای زوال رژیم صهیونیستی شروع شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد رعد نماینده پارلمان لبنان در سخنانی در کنگره فلسطین در صنعا گفت: برگزاری این کنگره در این لحظه و این مکان، نشانه جدیت در اهتمام به آرمان فلسطین است.

وی افزود: اگر فلسطین قوی باشد امت اسلامی قوی است و با اشغال آن امت در معرض تهدید قرار دارد. همه اعراب و مسلمانان به شدت حامی فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعد گفت: مساله فلسطین به حمایت جدی و عزم قوی نیاز دارد و این برگرفته از حقانیت فلسطین از بحر تا نهر است.ملت فلسطین مصمم به آزادسازی همه اراضی خود با وجود همه توطئه ها هستند.

وی تاکید کرد: شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی شروع شده است و امروز با سرعت در جبهه داخلی و مقابله با انتفاضه های فلسطینی در مسیر سراشیب قرار دارد. تجربه ما در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکیدی بر این است که قدرت دشمن از توهم درباره ضعف ما ناشی می شود و هنگامی که دشمن از قدرت و عزم ما مطلع شود، رو به قهقرا خواهد رفت.

رعد گفت: وحدت امت اسلامی در گروه وحدت دیدگاه در قبال فلسطین است.

وی ضمن انتقاد از تحرکات سازشکارانه بر حمایت از همه جنبش های مقاومت حامی فلسطین برای بازپس گیری حقوق مشروع ملت فلسطین تاکید کرد.

محمد رعد تاکید کرد: باید به دعوت مشارکت ملت فلسطین در احیای روز قدس، روز نهضت امت و احیای مساله قدس، لبیک بگوییم.

کد خبر 5475103

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رعد فلسطین حزب الله لبنان اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین افغانستان ترکیه مسجدالاقصی ولودیمیر زلنسکی مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی از تداوم شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح امروز تاکنون نزدیک به ۴۰ موشک از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

بنابراین گزارش، دقایقی قبل نیز ۱۵ موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در الجلیل غربی و شلیک ۱۵ موشک از خاک لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد که یک هدف نظامی در عرب العرامشه واقع در شمال فلسطین از سمت لبنان هدف آتش قرار گرفت.

همچنین یکی از مواضع رژیم صهیونیستی در حومه پادگان زرعیت واقع در الجلیل غربی و یکی از مواضع این رژیم در اطراف پایگاه برکه ریشه، هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک یک موشک ضد زره از لبنان به سمت پادگان زرعیت خبر دادند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم