Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:18:07 GMT

دستگاه های خدمات‌رسان به مردم حمایت ویژه می شوند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۰۲۶۹

دستگاه های خدمات‌رسان به مردم حمایت ویژه می شوند

به گزارش ایرنا، علاءالدین ازوجی روز دوشنبه در بازدید از سامانه ۱۴۱ و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: خدماتی که در این مرکز انجام می شود با جان مردم ارتباط مستقیم دارد و باید با برنامه ریزی صحیح و شایسته، ضریب امنیت جاده ها افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: منابعی که در راهداری تخصیص یافته به خوبی هزینه می شود و نتایج آن سریع حاصل شده و مردم نیز از مزایای آن بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازوجی اظهارداشت: مردم در ازای مالیاتی که می دهند، باید خدمات مطلوبی دریافت کنند از همین رو مدیران استان تهران با کار مداوم و مستمر برای حل مشکلات در تلاش هستند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران استفاده از اعتبارات عمرانی برای بافت های فرسوده و خارج از حریم شهری را یکی از منابع اعتباری برای رفع نیازهای استان از جمله راهداری و شهرسازی اعلام کرد: این بودجه با همکاری  سازمان برنامه و بودجه کشور برای سال جاری قابل  افزایش است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مشارکت سازمان های بیمه‌گر برای تضمین سلامت افراد در جاده ها را ضروری خواند که احرای آن نیازمند اعتبارات خاصی نیست ولی از اثر بخشی فراوانی برخوردار است.

حیدر نوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نیز در این بازدید در خصوص فعالیت سامانه ۱۴۱ گفت: راه های این استان با ۲۹ دوربین تصویری، ثبت تخلف ها و تردد شمار، رصد می شود و امسال ۲۸ دوربین دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی بهره مندی از سامانه ۱۴۱  و ارتباط بی سیم با ۱۲ اداره شهرستان ها و  ۲۷ راهدارخانه را از جمله اقداماتی بیان کرد که مردم با کمک آن راحت تر و سریع تر از  وضعیت تردد جاده های استان تهران مطلع می شوند.

وی تجهیز به سامانه «سپهتن» برای  ثبت سرعت و تخلفات وسایل نقلیه عمومی  در جاده ها و صدور کارت هوشمند برای راننده ها را از جمله برنامه هایی برشمرد که به امنیت تردد مسافران کمک شایانی می کند.

حشمت سلیمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در خصوص تخصیص اعتبارات گفت: با توجه به شرایط استان، نیازهای دستگاه ها اولویت بندی شده و تخصیص اعتبارات صورت می گیرد.

وی انباشت بدهی از سالهای گذشته و لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام را موجب بروز مشکلاتی عنوان کرد که امکان تعریف پروژه های جدید وجود ندارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ترافیک سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا