Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری صبح امروز در حاشیه جلسه‌ای در استانداری زنجان گفت: حل مشکلات کشور منوط به فهم درست مشکل است؛ اساسی‌ترین و بنیانی‌ترین آن‌ها عدم عزم جدی در شفافیت اطلاعات دقیق از توزیع ثروت در کشور است.

او می گوید: تضاد و تناقض برنامه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف سبب گسست یکپارچگی کشور در زمینه‌های مختلف شده است؛ در واقع نیاز جدی کشور شفاف شدن اطلاعات مالی و اقتصادی افراد و سازمان و نهاد‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: اگر توانستیم حداقل یک تصویر روشن از این حوزه بدست بیاوریم، قطعاً راه حل نیز در داخل آن قابل دستیابی است و  نیازی به تئوری‌پردازی‌های فلسفی و اقتصادی و فرهنگی نیست و عدالت در توزیع فرصت‌ها و امکانات و ثروت راه حل پیش رو است.

او در ادامه گریزی به موضوع بدهکاران و ابر بدهکاران بانکی زد و گفت: چرا بانک‌ها از اعلام نحوه دریافت و استمهال‌های عجیب و غریب و مدت دریافت وام‌ها و عدد قطعی اصل و فرع آن وام‌های رانتی طفره می‌روند؟

طاهری گفت: اگر همین موضوع با جزئیات مشخص شود، راه حل نیز در داخل آن قابل جستجو است و بعد مشخص خواهد شد که چرا برخی بانک‌ها برای پرداخت وام‌های کوچک به صد‌ها قاعده متوسل می‌شوند تا یا اصلا وام را پرداخت نکنند و یا اگر پرداخت کردند کاری کنند که وام گیرنده با نخستین دریافت وام به فکر توبه نصوح دریافت وام باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد ؟
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • چقدر وام بدون ضامن پرداخت شد؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور