Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران با گله‌مندی از انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز، گفت: بازهم می‌گویم با این شرایط هیچ تیمی لذت نمی‌برد و کار سخت است.

به گزارش ایران اکونومیست، جواد نکونام عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الاشباب الاهلی امارات که فردا در جدا عربستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشحالم که تیمم تا این جای کار توانسته امتیازات خوبی کسب کند و حداقل صعودمان را در این گروه سخت قطعی کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا نیز می خواهیم هم بازی خوبی انجام دهیم و هم نتیجه خوبی بگیریم. بازی برای ما مهم است و با تمرکز بالا بازی می‌کنیم.

او بیان کرد: با تیم خوب الشباب الاهلی بازی داریم و دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. تیم قابل احترام و با کیفیتی هستند و بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند که در لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند. تیم پرمهره‌ای هستند. دو نفر از ستاره‌های فوتبال ما هم در این تیم هستند که البته فرصت بازی به آن‌ها کم رسیده است و این نشان می‌دهد که تیم پرقدرت و با کیفیتی هستند. به هر حال نیاز به فعل خواستن داریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: نکته‌ای که مجددا آن را تکرار می‌کنم این است که همه از هوادار گرفته تا بازیکن و دو تیم میزبان و میهمان باید از فوتبال لذت ببرند و بازهم می‌گویم با این شرایط هیچ تیمی لذت نمی‌برد و کار سخت است. یک ماه اردو، قرنطینه، شرایط مسابقه‌ای هر سه روز یک بار و هوای گرم و رطوبت زیاد و تست کرونا، شرایطی است که بازیکن را کلافه و خسته می‌کند و به جز تیم‌های میزبان به نظر هیچ تیمی خوشحال نیست. امیدوارم در مراحل بعدی بازی‌ها به صورت رفت و برگشت باشد.

وی افزود: عربستان هم سال گذشته و هم امسال میزبان خوبی بوده است و من از برنامه‌ریزی آن‌ها تشکر می‌کنم و رضایت کامل دارم و امیدوارم تیم‌های عربستانی هم به کشور ما بیایند و بتوانیم از آن‌ها میهمان نوازی خوبی داشته باشیم. امیدوارم مردم ما هم از برگزاری این مسابقات و فوتبال لذت ببرند و به استادیوم بیایند و تیم‌های خود را تشویق کنند و امیدوارم این مهم در ادامه راه برای فوتبال آسیا رقم بخورد.

نکونام بیان کرد: همیشه به عنوان نماینده کشورمان مسئولیتی روی دوش‌مان است و باید بتوانیم در این جا بهترین نتایج را بگیریم تا سال آینده و سال‌های بعد تیم‌های بیش‌تری از ایران در این جام حضور داشته باشند. مهم نیست که امسال چه اتفاقی افتاد و مهم این است که سال‌های آینده تیم‌های بیش‌تری در آسیا داشته باشیم و این وظیفه انسانی ما است که به فوتبال ایران کمک کنیم و این حس مسئولیت را داریم و آن تیم‌ها در آینده برای این موفقیت باید بجنگند.

او عنوان کرد: هدف اول ما این بود که از گروه صعود کنیم و در بین 16 تیم برتر آسیا باشیم و افتخار بزرگی برای ماست. در بازی فردا هم با تمام تمرکز بازی می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و به عنوان سرگروه  صعود کنیم. باتوجه به فشاری که روی بازیکنان است باید به لیگ برتر ایران هم فکر کنیم و شرایط کمی سخت است. برای بازی فردا چهار پنج تغییر خواهیم داشت و تیم ما کاملا با چهره متفاوت حاضر می‌شود و هر بازیکنی در ترکیب باشد بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد. این که مرحله بعد به چه تیمی بخوریم برای ما فرقی ندارد زیرا تمام تیم‌ها بهترین‌های آسیا هستند. نکته مهم این است که تیم ما خیلی زود توانست جواز حضور به مرحله بعد را بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال فولاد خوزستان ، جواد نکونام ، لیگ قهرمانان آسیا ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام لیگ قهرمانان آسیا استانی ورزشی هیچ تیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بیانیه‌نویسی و هیجانات کاذب و البته مدیریت‌شده، یقه فوتبال را گرفته است و با این شرایط باید بگوییم که «حال فوتبال خوب است اما شما باور نکنید!»

به گزارش مشرق، مهدی دادرس از شرایط این روزهای فوتبال کشور انتقاد کرد و گفت: حاشیه‌های فوتبال یقه اهالی این رشته را گرفته و در رفتار، کردار و گفتمانی که شاهد هستیم خروجی خوبی را نمی‌بینیم. متاسفانه بیانیه‌نویسی هم رفتار پیش‌پاافتاده جدیدی است که دیگر مختص به استقلال و پرسپولیس هم نیست و سایر تیم‌ها برای آنکه از این جریان عقب نمانند، وارد آن شده‌اند و در کل شرایط خوبی نیست.

وی ادامه داد: اینکه بیانیه‌نویسی آن هم با این شیوه مورد توجه قرار بگیرد یک حرکت بی‌معنی است چراکه بی‌جهت، هوادار را هیجانی می‌کنیم که نتیجه آن را هم می‌بینیم و صداقت و راستی در فوتبال کمتر دیده می‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان اضافه کرد: همین هیجانات و حاشیه‌ها در لیگ برتر بر همه چیز حاکم شده است و این خوب نیست. فوتبال و ورزش جزیره ثبات نیستند. فوتبال فضای خوبی برای تخلیه هیجانات است اما مسیری که برخی‌ پیش گرفته‌اند هیچ کمکی نمی‌کند و باید این روند اصلاح شود.

دادرس در واکنش به این سئوال که چه کسانی این ریل‌گذاری نادرست را در فوتبال انجام داده یا آن را مدیریت می‌کنند، گفت: لیدرهای خاصی پشت این ماجرا هستند که با تصمیم‌های خود شان ایران و ایرانی را به بازی گرفته‌اند. باید این روند تغییر کند و اجازه داد تا هیجانات به معنای واقعی خود در فوتبال تخلیه شود و دیگر خبری از بیانیه‌نویسی و این بازی‌های بی‌معنی نباشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند نیز اضافه کرد: این واگذاری یک مُسکن خیلی خوب است و باید از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تشکر کرد چراکه ما را مجاب کردند. سال‌ها بود بحث واگذاری را می‌شنیدیم اما هیچ مسوولی تمایلی به تحقق آن نداشت! اما این اتفاق در دولت کنونی افتاد و در نهایت شاهد این تغییر و تحول بودیم که جای تشکر دارد اما باید دید در ادامه چه خواهد شد و روند فعالیت این دو باشگاه بزرگ چه مسیری را پیش خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران