Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دریافت استوارنامه «آرسن اواکیان» سفیر جدید جمهوری ارمنستان در کشورمان با اشاره به سیاست ثابت جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با هرگونه تجاوزگری افزود: آنچه امروز ایران را در میان کشورهای دیگر دنیا شاخص کرده، موضع اصولی ما در برابر تجاوزگری‌های آمریکا و کشورهای سلطه‌طلب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر رئیسی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره حامی حق حاکمیت ملی و احترام به تمامیت ارضی کشورها بوده و هست.

«آرسن اواکیان» سفیر جدید جمهوری ارمنستان نیز در این مراسم با بیان اینکه مقامات کشورش برای گسترش همه جانبه روابط با ایران عزم راسخ دارند، گفت: ارمنستان آماده است تا سطح روابط دو کشور به سطح روابط راهبردی ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی استوارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901272

دیگر خبرها

  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است