Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حریف اماراتی تیم بسیار با کیفیت و خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند.

خبرگزاری میزان - جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برگشت با تیم شباب الاهلی امارات از هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم که تیم ما توانسته تا اینجای کار امتیازات خوبی جمع‌آوری کند و حداقل صعودمان را از این گروه سخت و دشوار قطعی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا بازی مهمی داریم تلاش می‌کنیم هم بازی خوبی انجام بدهیم و هم نتیجه لازم را بگیریم تا صدرنشین گروه شویم.

*باید با تمرکز بالا شرکت کنیم. شباب الاهلی تیم خوبی است و هر دو تیم شناخت کافی از همدیگر دارند. حریف اماراتی تیم بسیار با کیفیت و خوبی است، حریم قابل احترامی است، بازیکنان با کیفیتی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند. شباب الاهلی تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان خوبی دارد.

*دو تن از بهترین بازیکنان ما یعنی قایدی و احمد نوراللهی در شباب الاهلی بازی می‌کنند. این دو از ستاره‌های فوتبال ما هستند که فرصت بازی در شباب الاهلی به آن‌ها کم رسیده است. این نشان می‌دهد که حریف اماراتی چه تیم پرقدرت و با کیفیتی است. چند بازیکن خارجی خوب هم دارند که می‌توانند در هر لحظه نتیجه بازی را تغییر بدهند.

*نیاز به تمرکز کامل و فعل خواستن داریم که تیم ما بهترین عملکرد را داشته باشد. نکته دوم که دوست دارم بگویم این است که لیگ قهرمانان آسیا مسابقاتی است که بازیکنان، هواداران، میزبان و مهمان همه باید از فوتبال لذت ببرند. اما با این شیوه برگزاری هیچ باشگاهی به جز باشگاه‌های میزبان لذتی از ا ین مسابقات نمی‌برند.

*کار بسیار سختی است یک ماه اردو و قرنطینه در هوای گرم و رطوبت زیاد و شرجی و اینکه بعد از هر مسابقه باید تست کرونا بدهیم. این شرایطی است که بازیکنان را کلافه و خسته و از نظر روحی و روانی دچار مشکل می‌کند. به جز تیم‌های میزبان هیچکس از این شیوه برگزاری خوشحال نیست در حالی که مسابقات باید به صورت رفت و برگشت انجام شود.

*عربستان سال گذشته و امسال میزبان بسیار خوبی برای ما هم در جده و هم ریاض بود؛ من از آن‌ها به خاطر برنامه‌ریزی و کاری که انجام دادند، تشکر می‌کنم و از میزبانی آن‌ها رضایت کامل را داریم، اما امیدواریم که تیم‌های عربستانی هم به کشور ما بیایند و آنجا با هم مسابقه بدهیم و ما هم میزبان آن‌ها باشیم تا همه از فوتبال و هواداران از دیدن تیم‌های خارجی در کشورشان لذت ببرند. امیدوارم این اتفاق برای فوتبال آسیا رخ بدهد.

*همیشه به عنوان نماینده کشورمان مسئولیتی روی دوش‌مان است و باید بتوانیم در این جا بهترین نتایج را بگیریم تا سال آینده و سال‌های بعد تیم‌های بیش‌تری از ایران در این جام حضور داشته باشند. مهم نیست که امسال چه اتفاقی افتاد و مهم این است که سال‌های آینده تیم‌های بیش‌تری در آسیا داشته باشیم و این وظیفه انسانی ماست که به فوتبال ایران کمک کنیم و این حس مسئولیت را داریم و آن تیم‌ها در آینده برای این موفقیت باید بجنگند.

*هدف اول ما این بود که از گروه صعود کنیم و در بین ۱۶ تیم برتر آسیا باشیم و افتخار بزرگی برای ماست. در بازی فردا هم با تمام تمرکز بازی می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و به عنوان سرگروه صعود کنیم. باتوجه به فشاری که روی بازیکنان است باید به لیگ برتر ایران هم فکر کنیم و شرایط کمی سخت است.

*برای بازی فردا چهار، پنج تغییر خواهیم داشت و تیم ما کاملا با چهره متفاوت حاضر می‌شود و هر بازیکنی در ترکیب باشد بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد. این که مرحله بعد به چه تیمی بخوریم برای ما فرقی ندارد، زیرا تمام تیم‌ها بهترین‌های آسیا هستند. نکته مهم این است که تیم ما خیلی زود توانست جواز حضور به مرحله بعد را بگیرد.

عبدالله‌زاده: نکونام به ما یاد داد چگونه بجنگیم

احمد عبدالله‌زاده نیز در این نشست اظهار داشت: در این پنج مسابقه بازی‌های خوبی انجام دادیم و نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم یک هفته زودتر از پایان مسابقات مجوز صعود بگیریم. در گروه بسیار سختی قرار داشتیم تیم‌ها به هم نزدیک بودند. تیم‌های اماراتی و قطری هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و بازیکنان بزرگی را از اروپا جذب می‌کنند.

وی افزود: این‌ها کار ما را سخت کرده بود، اما با تمرکز کامل خواستیم خودمان را نشان بدهیم و اینکه هواداران‌مان را خوشحال کنیم. خوشحالیم که اینجا حضور داریم. شباب الاهلی تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. فردا می‌خواهیم با تمرکز کامل آخرین بازی این رقابت‌ها را با برد پشت‌سر بگذاریم. در آخر باید از سرمربی تیم تشکر کنم که به ما یاد داد چگونه بجنگیم و برای موفقیت تلاش کنیم. جا دارد از هواداران هم تشکر کنم که با دعای‌شان به ما قدرت دادند که اینجا موفق شویم.

بیشتر بخوانید: قضاوت حیدری در لیگ قهرمانان آسیا 

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا شباب الاهلی تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند

 اوسمار  ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار کرد: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم به خوبی استفاده کنیم.

او افزود: امیدوارم حمایت خوبی هم از سمت هواداران وجود داشته باشد. درست است ما یک جام از دست دادیم، اما انرژی هواداران خیلی می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم فردا مثل همیشه کنارمان باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  خیلی‌ها معتقدند تعویض‌ها در بازی با اراک باعث شد فشار زیادی به سمت چپ خط دفاع پرسپولیس وارد شود گفت: فرقی نمی‌کند چه بازی را ببریم چه ببازیم، آدم باید از همه بازی‌ها درس بگیرد. خوب است که آدم همیشه از بردهایش درس بگیرد، چون شیرین است. شکست همیشه تلخ است، اما ما یک لیگ دیگر را پیش رو داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. به نظرم اینطور که شما می‌گویید نیست و شکست به خاطر تعویض‌ها نبود. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. بعد از تعویض‌ها ما ۲ گل هم زدیم و بازیکنان به ما کمک کردند. همانطور که گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود تا نفر آخر که در دروازه است؛ به همین خاطر من هیچ‌وقت نظر انفرادی ندارم که بگویم یک نفر ضعیف است یا تیم مقابل قوی است. همیشه اعضای یک تیم با هم هستند.

اوسمار درباره اینکه ظاهراً جنگ روانی از سوی تیم سپاهان شروع شده است و بازیکنان این تیم به خصوص امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند، بیان  کرد: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

او درباره  آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

سرمربی پرسپولیس درباره  ۲ بار کامبک خوردن تیمش در دیدار با آلومینیوم اظهار  کرد: بازی‌های به این نحو از نظر احساسی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما ما در طول هفته روی بازیکنان کار کردیم و در تمرین روز گذشته مشخص بود که بازیکنان  بر احساس خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند.

اوسمار درباره اینکه آیا ممکن است در دیدار فردا مصلحت‌اندیشی کند و به فکر پیروزی حداقلی باشد یا همچنان دنبال بازی هجومی خواهد بود؟ گفت: روز اولی که به‌عنوان مربی آمدم نظرم را درباره فوتبال گفتم. بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است. ما همیشه در تمرینات هم تمرکزمان روی توپ گرفتن و رو به جلو رفتن و گل زدن است، چه حالا یک بر صفر جلو باشیم، چه ۲ بر صفر جلو باشیم و چه حتی در حالت باخت باشیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد، خیلی مهم است که رو به جلو برود و به هدفش برسد.

او درباره اینکه  آیا به نظرش توقع هواداران از پرسپولیس ممکن است روی بازیکنان این تیم فشار بیاورد، گفت: سؤال خوبی است، اگر تصمیم‌گیری با من باشد و به من بگویند همه بازی‌های لیگ را در ورزشگاه آزادی و با ۵۰ هزار هوادار برگزار کنید، من حتماً این را قبول می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره  وضعیت امید عالیشاه و مصدومیت او و همچنین غیبت دانیال اسماعیلی فر در دیدار فردا تصریح کرد: بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، امیری، رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال را در این بازی نداریم، اما مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد تماشاگران را خواهد داد.

اوسمار درباره عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم اراک گفت: فکر می‌کنم امیررضا با کارش جواب اعتماد ما را در زمین داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بازیکنان  با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.

او درباره اینکه پرسپولیس ۶ سال است سپاهان را در آزادی شکست نداده و آیا برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه دارد، گفت: یک مثالی ما در برزیل داریم که می‌گوید، «هر چقدر شما یک نفر را نمی‌برید، به بردنش نزدیک می‌شوید و هر چقدر هم که شما یک نفر را ببرید، به باخت به او نزدیک‌تر می‌شوید»!

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!