Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیمین مشهدی» معلم گلبهاری هنگام تدریس در کلاس درس، دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش قدس آنلاین،تا چند وقت پیش، آموزش به صورت مجازی و البته در برخی مناطق تلفیقی برای بچه‌ها ارائه می‌شد اما از ۱۴ فروردین قرار شد که مدارس به شکل حضوری و دائم بازگشایی شود.

بچه‌های کلاس خانم مشهدی هم خوشحال بودند که خانم معلم را هر روز سر کلاس درس می‌بینند اما انگار سرنوشت برای خانم معلم چیز دیگری رقم زده بود و او سر کلاس درس با دانش‌آموزانش وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیمین مشهدی منصوری» دبیر زبان و ادبیات فارسی شهر گلبهار از توابع خراسان رضوی بود که در کلاس درس دچار مرگ مغزی شد و چون کارت اهدای عضو داشت، خانواده نیز با اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند عضو موافقت کردند و همین شد که قلب، کلیه‌ها و پانکراس خانم معلم به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

«سیمین مشهدی منصوری» دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در مرحله دفاع رساله بود و فرزند وی نیز در حال گذراندن ترم آخر تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان است.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معلم گلبهار خانم معلم کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد