Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان سلیمانی گفت: با مقاوم سازی این واحد روستایی، ۶ هزار و ۶۱۴ مین جلد سند مالکیت روستایی و شهری توسط بنیاد مسکن دهگلان صادر شد.

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان گفت: پروژه مقاوم سازی مسکن روستای نبی آباد شهرستان دهگلان نیز به مناسبت هفته بنیاد مسکن به بهره برداری رسید که برای مقاوم سازی این روستا، ۹ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او بیش از ۹۵۰ متر مربع از پیاده رو‌های روستای نبی آباد با هدف بهسازی معابر و سهولت در تردد تاکنون سنگ فرش شده است.

سلیمانی می گوید: اکثر معابر روستایی این شهرستان نیازمند زیرسازی است و در این راستا بهسازی و آسفالت سطح معابر روستای نبی آباد به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان گفت: در قالب این طرح، عملیات زیرسازی جدول گذاری این روستا هم به طول هزار و ۱۰۰ متر به منظور رفاه حال اهالی و همچنین تسهیل در تردد، ساماندهی و بهسازی شد.

او گفت: ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستای نبی آباد با بهره گیری از تسهیلات کم بهره مقاوم سازی شده است.

سلیمانی گفت: اجرای طرح هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گامی مهم در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی است، اجرای این طرح به واسطه اثرات مثبت و قابل بررسی خود از جمله حفظ جمعیت، ارتقاء شاخص زیست محیطی و همچنین بهداشتی و ایجاد بستر مناسب در روند توسعه پایدار همواره مورد توجه مردم و مسئولین بوده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان گفت: اجرای طرح هادی یکی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عمران و آبادانی در روستا‌ها است و اکنون برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان دهگلان طرح هادی تهیه شده است.

او گفت: بیشتر جمعیت شهرستان دهگلان در روستا‌ها قرار دارد، برای اجرای طرح هادی در این روستا‌ها نیازمند تامین اعتبار هستیم که این امر موجب بهبود کیفیت زندگی روستاییان می‌شود.

سلیمانی گفت: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و جذب سرمایه گذاری برای اجرای طرح‌های تولیدی و توریستی از مزایای اجرای طرح‌های هادی در روستا‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاوم سازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روستای نبی آباد مقاوم سازی اجرای طرح طرح هادی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج