Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل فجرسپاسی به پیروزی پرگل دست یافت.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال عصر امروز (دوشنبه) در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز رفت که شاگردان‌ مجیدی به برتری پرگل ۴ بر صفر مقابل حریف دست یافتند.

این بازی در سه وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد.

کوین یامگا دو بار در دقایق ۱۰ (پنالتی) و ۵۸، عزیزبک آمانوف در دقیقه ۷۱ و ارسلان مطهری در دقیقه ۷۸ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی همه بازیکنان استقلال به تناوب با نظر فرهاد مجیدی به میدان رفتند.

شرح گل‌های بازی:

گل اول؛ خطای واضح ایمان صادقی بر روی مهدی‌پور منجر به اعلام خطای پنالتی به سود استقلال شد و یامگا در دقیقه ۱۰ موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

گل دوم؛ پاس دیدنی وریا غفوری در دقیقه ۵۸ به یامگا و شوت او در داخل محوطه جریمه فجرسپاسی به گل تبدیل شد.

گل سوم؛ فرار مطهری در دقیقه ۷۱ و ارسال او برای آمانوف با ضربه سر این بازیکن ازبک به گل تبدیل شد.

گل چهارم؛ ارسال عالی وریا غفوری در دقیقه ۷۸ با ضربه برگردان و فوق‌العاده خوب مطهری گل چهارم را برای استقلال به ارمغان آورد.

گزارش این بازی به شرح زیر است: 

تیم استقلال بازی را بهتر از میزبانش آغاز کرد و از جمله فرصت‌های این تیم می‌توان به کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور اشاره کرد که با ضربه سر ژستد همراه شد ولی توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه فجر به اوت رفت.

از دیگر فرصت‌های استقلال می‌توان به شوت ژستد در دقیقه ۲۶ و در موقعیت تک به تک با صادقی اشاره کرد که دروازه‌بان فجر توپ را با واکنشی به موقع دفع کرد.

از معدود فرصت‌های تیم فجر هم می‌توان به دقیقه ۸ بازی اشاره کرد که شوت میلاد کمندانی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در وقت دوم بازی تیم استقلال بازهم برتر از حریفش بود و فرصت‌های خوبی داشت.

از جمله این فرصت‌ها می‌توان به شوت حسین‌زاده در دقیقه ۳۳ بازی اشاره کرد که صادقی با واکنش به موقع توپ را دفع کرد. همچنین صادقی در دقیقه ۵۳ شوت یامگا را از محوطه شش قدم دفع کرد.

با آغاز وقت سوم بازی، بازهم تیم استقلال برتر از حریفش بود و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت. از جمله این فرصت‌ها می‌توان به شوت وریا غفوری در دقیقه ۶۲ اشاره کرد که صادقی توپ را دفع کرد.

در ادامه ابوالفضل بابایی در دقیقه ۶۵ در موقعیت تک به تک با علیرضا رضایی قرار گرفت که رضایی با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد.

یکی دیگر از فرصت‌های خوب استقلال در وقت سوم این بازی در دقیقه ۷۰ نصیب مطهری شد ولی شوت او را صادقی راهی کرنر کرد.

در ادامه اواخر بازی تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه حاصلی نداشت تا بازی با حساب چهار بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال فجرسپاسی فجرسپاسی شیراز فجر سپاسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فجرسپاسی فجرسپاسی شیراز فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه از ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی.

ترکیب استقلال خوزستان
حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق زاده، الجف رستم محمد، حسین ساکی، پیمان رنجبری، تورسونوف، ساویو روبرتو، محمد آبشک و عثمان اندونگ.

استقلال خوزستان به دنبال فرار از منطقه سقوط

تیم فوتبال سپاهان که هفته گذشته موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال خوزستان بود. در ۱۰ سال اخیر استقلال تنها یک بار موفق به شکست دادن سپاهان شده است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و شاگردان «ژوزه مورایس» که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای کسب سهمیه آسیایی و یا حتی قهرمانی در لیگ برتر نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند.

سپاهان در ۵ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده و در طرف مقابل استقلال خوزستان یک بار در ۵ دیدار اخیر خود بازی را واگذار کرده است. با توجه به دو پیروزی متوالی نساجی، استقلالی‌ها بار دیگر در منطقه سقوط قرار گرفتند و باید در ۵ بازی باقی مانده خود تا پایان مسابقات، امتیازات لازم را کسب کنند.

زردپوشان سپاهانی در حالی به این بازی آمدند که برایان دابو را در اختیار نداشتند.

دینکا مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال کشورمان در این بازی در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک بازی را تماشا کرد.

نیمه اول

این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهانی‌ها از همان ابتدا کنترل بازی را در اختیار گرفتند و تلاش کردند با بهره گیری از امتیاز میزبانی و در حضور تماشاگرانشان بر بازی مسلط شوند.

اما آبی پوشان استقلال هم دست و پا بسته نشان ندادند و روی ضد حملاتی که انجام می‌دادند موفق به خلق فرصت‌های خطرناکی شدند که مهم‌ترین آن در دقیقه ۳۰ رقم خورد که شوت بازیکنان استقلال در داخل محوطه جریمه با برخورد به w,vj پیام نیازمند راهی کرنر شد.

بهترین موقعیت سپاهان در دقیقه ۴۲ به وجود آمد و شکاری در داخل محوطه جریمه در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ شد اما او با بی دقتی شوت خود را به بالای دروازه فرستاد.

اما این پایان کار نبود و شهریار مغانلو در دقیقه ۲+۴۵ موفق شد با پاس کاوه رضایی گل اول سپاهان را به ثمر برساند تا شاگردان مورایس برنده به رختکن بروند.

کد خبر 6098575

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند