Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:53:38 GMT

۱۰۰ پروژه تحولی در حوزه صنعت معدن و تجارت تدوین شده است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۱۳۵۸

۱۰۰ پروژه تحولی در حوزه صنعت معدن و تجارت تدوین شده است

شهاب جنابی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: برخی از این پروژه های تحولی در حال انجام بوده و برخی هنوز شروع نشده ولی اجرایی شدن آنها به طور قطع، موجب ایجاد تحول در بسیاری از حوزه های زیرمجموعه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از این طرح ها، ریل گذاری برای بهبود وضعیت حوزه های صنعت، معدن و تجارت است و اجرایی شدن آنها می تواند در ایجاد رضایت بیشتر ذی نفعان و مردم مثمرثمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و  تجارت بر ایجاد تعامل روزافزون با ذی نفعان در حوزه های زیرمجموعه این نهاد در استان ها تاکید کرد و ادامه داد: تحول در این سه حوزه، به تنهایی صورت نمی گیرد و باید همدلی و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

جنابی اظهار کرد: ما انتظار داریم که مدیران استانی، دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود بدانند و از همه ظرفیت ها برای رفع این دغدغه ها بهره ببرند.

وی، وزارت صنعت، معدن و تجارت را دارای تنوع ماموریتی زیاد عنوان کرد و گفت: این بخش در رسیدن کشور به توسعه و  پیشرفت بسیار موثر است و باید این حوزه، در بسیاری از بخش ها پیشگام باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی هم در این آیین با اشاره به هدف گذاری ۷.۳ درصدی رشد اقتصادی استان در سال جاری افزود: در این راستا، در بخش های صنعت و معدن ظرفیت های بسیاری دیده شده به طوری که رشد اقتصادی بخش معدن ۹ درصد پیش بینی شده است.

نادر صادقی اضافه کرد: فعال کردن بخش معدن و ایجاد ارزش افزوده برای این حوزه با توجه ویژه به موضوع فرآوری و از رکود درآوردن واحدهای نیمه فعال و راکد و همچنین توجه به فعالیت دوباره واحدهای راکد در حوزه صنعت باید مدنظر رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی باشد.

در این آیین با قدردانی از خدمات غلامرضا بابایی، عبدالحمید سرتیپی به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی معرفی شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه صمت معدن و تجارت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران