Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: عتبارات تشویقی صندوق توسعه ملی به کشاورزی استان خراسان شمالی تخصیص می‌یابد. - اخبار استانها -

‍ به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاسفراین، محمد جواد عسگری در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با همدلی و انسجام فضای توسعه همه جانبه در استان خراسان شمالی فراهم شده است 

وی افزود: کشاورزی محور توسعه است که با بیش از چهار میلیون بهره‌بردار بیست و پنج درصد به اقتصاد کشور کمک می‌کند و منبع مهمی برای ایجاد اشتغال به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رویکرد و نگاه ما در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به روز شدن قوانین کهنه و توسعه طرح های کشاورزی است. 

عسکری گفت: متاسفانه از ظرفیت‌های بالقوه کشاورزی به صورت هنرمندانه و خلاقانه استفاده نشده است. با احصا مشکلات بخش کشاورزی و ارائه راهکارهای لازم به دنبال این هستیم تا تولید کنندگان کشاورزی با انگیزه و آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

سهم ناچیز دانش بنیان در کشاورزی خوزستان/ وزارت علوم شیوه ارتقا اساتید را تغییر دهدافزایش خودسرانه قیمت لبنیات در زنجان/ معاون جهادکشاورزی استان: افزایش قیمت غیرقانونی استرئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: طرح ملی امنیت غذایی تدوین می‌شود

وی گفت: باید دغدغه‌ای در حوزه تولید، اشتغال و ارزآوری بخش کشاورزی نداشته باشیم تا به این طریق از صادرات نفت بی‌نیاز شویم.

رئیس کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان دام سبک در شهرستان اسفراین باید توسعه یابد ضمن اینکه این شهرستان را به عنوان پایلوت کشوری به جهت تنوع اقلیم و محصولات معرفی خواهیم کرد.

عسکری گفت: اعتبارات خوبی به حوزه کشاورزی کشور اختصاص یافته اما بازهم می‌توان از اعتبارات صندوق توسعه ملی هم به حوزه کشاورزی استان خراسان شمالی کمک کنیم.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی مجلس شورای اسلامی استان خراسان شمالی کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی