Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز استان در اقدامی جهادی با اجرای ۲۲ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۷۵۲ انشعاب گاز، همه طرح‌های جهش تولید مسکن را که دارای شرایط لازم بوده گازرسانی کرده و به بهره برداری رسانده است.

او گفت: هم اکنون هزار و ۳۰۰ خانوار با جمعیت ۴ هزار و ۵۱۰ نفر در طرح‌های مسکن ملی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به اینکه طبس رکوردار بیشترین طرح‌های گازرسانی در طرح مسکن ملی است گفت: در شهرستان طبس با اجرای ۱۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۷۰۰ علمک، هزار و ۱۰۰ خانوار با جمعیت ۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: مابقی طرح‌های مسکن ملی که دارای شرایط لازم شامل اجرای جدول، تثبیت بر و کف معابر، تثبیت مسیر منتهی به اجرای طرح‌های مسکن، حصار کشی ساختمان‌ها برای امکان نصب علمک بوده اند در سایر شهرستان‌های استان نیز به طور کامل اجرا شده است.

او گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی آمادگی دارد برای تحقق اهداف دولت مردمی و تقویت جهش تولید مسکن، زیر ساخت گاز همه طرح‌های جدید و باقی مانده دارای شرایط گازرسانی این طرح ملی را در کمتر از ۳ ماه فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز گازرسانی خراسان جنوبی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند