Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:38:52 GMT

کشف ۳۱ ماینر قاچاق در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۱۵۵۴

کشف ۳۱ ماینر قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عزیزی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک واحد صنعتی در زمینه تولید ارز دیجیتال در شهرک صنعتی این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام بررسی و تحقیقات گسترده میدانی محل استخراج ارز دیجیتال را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از این محل را بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد بیان داشت: در بازرسی از شرکت یادشده ۳۱ دستگاه ماینر قاچاق به همراه متعلقات و وسایل جانبی به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: بسیاری از تولید کنندگان ارز دیجیتال برای انجام فعالیت غیر قانونی خود از برق یارانه‌ای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استفاده می‌کنند که این کار باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری می‌شود.

کد خبر 5475275

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی اشتهارد علی عزیزی دستگاه ماینر شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان