Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد پاینده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: آخرین مکاتبه ای که فیفا و AFC با فدراسیون فوتبال ایران داشته اند به ۲۳ فروردین ماه سال جاری باز می گردد که در آن نامه مطالبی بود که هیچ سنخیتی به شایعاتی که امروز منتشر شد، ندارد.

وی ادامه داد: محتوای نامه مذکور در فضایی مثبت و تعاملی بود و نشان داد اتفاقات اخیر بر اساس قوانین بوده است اما متاسفانه گویا عده ای می خواهند با ایجاد شایعه و فرافکنی به اهداف خاص خود دست یابند که این کار در شرایط کنونی، اقدام حرفه‌ای نبوده و باید با درایت بیشتری برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دپارتمان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: به نظر می رسد در ساعات اخیر اتفاقاتی رقم خورد که کاسبان تعلیق را به واکنش واداشته و آنچه در ساعات اخیر مطرح می شود نادرست، غیرواقعی و به دور از حقیقت است.

برچسب‌ها فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد

موج جدید مهاجرت تکواندو در روزهای اخیر به شدت رو به افزایش است در روزهای اخیر فرزان عاشورزاده نیز به آمریکا مهاجرت کرد در سالهای اخیر تکواندو کاران زیادی نیز پناهنده و مهاجرت کرده اند از جمله آنها کیمیا علیزاده ،دینا پوریونس،پریسا فرشیدی،یونس فضلی و....

یونس فضلی تکواندو کار ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده است مدرس کوکیوان در کشور کانادا شد

مرکز آموزش فدراسیون جهانی "کوکی وان" نام دارد که تکواندوکاران سراسر دنیا باید برای حضور در میادین رسمی و بین المللی احکام خود را از طریق شرکت در آزمون‌های این مرکز، بین المللی کنند.

دیگر خبرها

  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است