Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:52:57 GMT

پایش منابع آبی در یزد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۲۰۳۶

پایش منابع آبی در یزد

میرزاده گفت: با توجه به اهمیت حفاظت از منابع آب زیرزمینی و پایش‌های آلودگی احتمالی منابع آب شرب در مراکز شهری و جمعیتی، از ۵ چاه آب شرب یزد و چاه‌های شرب واقع در مناطق شهری و جمعیتی شهرستان‌های استان نمونه برداری شد.

او گفت: برای بررسی و پیشگیری از آلوده شدن آب زیرزمینی در مجاورت یک واحد آب شیرین کن، به همراه نماینده شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد بازدید و نمونه برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاده گفت: در ادامه نظارت‌های میدانی در فروردین سال ۱۴۰۱ در ۲ مرحله از واحد‌های بازیافت و استحصال آهن از سرباره‌های فولادی و کارخانه تولید فولاد بازدید و نظارت زیست محیطی انجام شد.

او گفت: اخطار لازم در خصوص اجرای سیستم مدیریت پسماند و غیر قابل نفوذ نمودن استخر پساب به واحد‌های متخلف صادر شد.

میرزاده گفت: امسال نظارت بر اجرای قوانین مدیریت پسماند و حفاظت از خاک با اولویت بیشتری بررسی می‌شود و ضروری است که کلیه واحد‌های صنعتی و خدماتی شامل دولتی و خصوصی اجرایی شدن مفاد قوانین یاد شده را در راس امور قرار دهند.

او گفت: این اداره کل هم گام با پویش طرح ملی مسیر سبز_ایران پاک با اطلاع رسانی گسترده نسبت به انجام پاکسازی مسیر‌های گردشگری، ورودی‌های شهر و روستا همچنین مراکز تفرجگاهی با همکاری سایر نهاد‌ها تلاش کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست پایش زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی