Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دور رفت پلی‌آف لیگ برتر هندبال مردان تیم‌های سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون به برتری رسیدند.

به گزارش ایران اکونومیست، در نخستین دیدار از مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال مردان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که در پایان این دیدار پایاپای  نیروی زمینی شهید شاملی کازرون موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار در سالن ملت اصفهان برگزار شد. تیم شهید شاملی کازرون به عنوان تیم رده دومی و ذوب آهن اصفهان به عنوان تیم رده سومی به پلی آف رسیده بودند.

در دیگر دیدار این روز تیم سپاهان اصفهان که به عنوان تیم صدرنشین به پلی‌آف رسیده بود میزبان مس کرمان بود. این دیدار که در سالن تجلی شهر اصفهان برگزار شد با حساب ۲۳ بر ۲۲ به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

مرحله برگشت این مسابقات قرار است ۱۱ اردیبهشت انجام شود. همچنین مرحله فینال و رده بندی نیز به میزبانی تهران و ۱۷ و ۱۹ اردیبهشت انجام خواهد شد تا تکلیف تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شود.

در مرحله پلی آف تیم‌ها بدون امتیاز هستند و هر تیمی که بتواند امتیاز بیشتری بگیرد به عنوان فینالسیت به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد. این مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام می شود تا در نهایت تکلیف قهرمان مشخص شود.

*نتایج مسابقات دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال مردان:

 شهید شاملی کازرون ۲۵ – ذوب آهن اصفهان ۲۳

فولاد مبارکه سپاهان ۲۳ – صنعت مس کرمان ۲۲

*برنامه مسابقات دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال مردان  ۱۱ اردیبهشت:

شهید شاملی کازرون – ذوب آهن اصفهان

فولاد مبارکه سپاهان – صنعت مس کرمان

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: لیگ برتر هندبال مردان ، مرحله پلی آف لیگ برتر هندبال مردان ، سپاهان اصفهان ، شهید شاملی کازرون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال مردان سپاهان اصفهان شهید شاملی کازرون شهید شاملی کازرون ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای