Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست نوشت: شیخ رشید بن عبدالله آل خلیفه، وزیر کشور بحرین در جلسه‌ای با روسای تجاری و رسانه‌ای جامعه اوانجلیست‌ها گفت: تهدید اول دوم و سوم ما ناشی از ایران است.

او مدعی شد کشورش در معرض تهدیدات چندگانه‌ای از سوی ایران قرار دارد.

آل خلیفه در گفت‌وگویی ۹۰ دقیقه‌ای با این هیات از اوانجلیست‌ها گفت: ما که کشور کوچکی هستیم، مجبور بودیم عمق امنیتی خودمان را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراتژی ما مبتنی بر لایه‌های امنیتی است. این یعنی ما به متحدانمان مانند آمریکا متکی هستیم و حالا توافق ابراهیم(عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی) یک لایه دیگر برای تعمیق این امنیت است.

وزیر کشور بحرین که مواضعی هم‌سو با رژیم صهیونیستی در قبال توافق هسته‌ای ایران و نقش ایران در منطقه دارد، درباره انجام شدن یک توافق در نتیجه مذاکرات وین در راستای احیای توافق هسته‌ای گفت، تعجب نخواهد کرد اگر در صورت انجام شدن یا نشدن توافق، آن‌ها [ایران] فعال‌تر شوند، نه تنها اینجا [بحرین]، بلکه در عراق، سوریه و یمن.

او مدعی شد تلاش ایران بر این است که ماهیت "صلح‌آمیز، شکوفا و متحد حکومت و جامعه بحرین" از هم فرو بپاشد.

آل خلیفه در این راستا بر ادعاهایش افزود: ما شاهد این بوده‌ایم جوانان را جذب می‌کنند، آموزش می‌دهند و آن‌ها را می‌فرستند [همین‌جا].

با توجه به تنوع اقلیت‌های مذهبی و قومی در بحرین، او همچنین مدعی شد که ایران در بهار عربی ۲۰۱۱ از این موضوع بهره جست و تلاش کرد جمعیت شیعه بحرین را تحریک کند.

کد خبر 672391 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و بحرین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه ایران و بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • خبر‌ها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • بلینکن: راه‌های دیگری به جای حمله به رفح وجود دارد
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح