Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که دشمنان ما در سفارت آمریکا در بیروت با یکدیگر ملاقات می‌کنند و برای ضربه زدن به مقاومت و خلع  سلاح‌های مقاومت از این سفارتخانه دستور می‌گیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه انتخابات پارلمان این کشور در موعد مقرر خود برقرار خواهد شد، گفت که هیچ توجیهی برای تأخیر در برگزاری انتخابات وجود ندارد و سفارت آمریکا در بیروت به این نتیجه رسیده است که انتخابات آینده لبنان قادر به تغییر واقعیت سیاسی حال حاضر لبنان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با المیادین گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: دشمنان ما در سفارت آمریکا با یکدیگر ملاقات و دستورالعمل‌هایی را برای هدف قرار دادن مقاومت و خلع  سلاح‌های حزب الله دریافت می‌کنند.

شیخ نعیم قاسم با تأکید بر اینکه برخی پروژه‌ای برای ضربه زدن به مقاومت لبنان به ویژه حزب الله دارند، افزود: سفارت آمریکا در بیروت تلاش کرد از اعتراضات 17 اکتبر 2019 لبنان برای تحقق اهدافش سوء استفاده کند.

معاون سید حسن نصرالله تصریح کرد: تقریبا بعید است که گروه مقابل حزب الله بتواند اکثریت آراء را به دست بیاورد، از همین روی حزب‌الله برای کسب اکثریت تلاش نمی‌کند بلکه حضوری متعادل برای اثرگذاری مطلوب بر رویداد‌ها را دنبال می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات غیر مستقیم لبنان و اسرائیل درباره ترسیم مرزهای دریایی گفت که آنچه دولت لبنان مجموعاً در مورد تعیین مرزها می‌گوید، مرز دریایی خواهد بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که مقاومت مخالفت هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و سازش زمینی، هوایی و دریایی است.

معاون نصرالله اضافه کرد: آمریکا با گرسنگی کشیدن تمام مردم لبنان برای تحقق سیاست‌های خود که همان منافع اسرائیل است، مشکلی ندارد.

وی همچنین به مذاکرات جاری ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: گفت‌وگوی ایران و عربستان مثبت است و ما آن را تشویق می‌کنیم و امیدواریم ادامه یابد.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت که لبنان باید باید به روابط عادی خود با سوریه برگردد و زمان آن فرا رسیده است که سوری های آواره به کشورشان بازگردند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان حزب الله لبنان سفارت آمریکا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس

به گزارش پایگاه خبری "العهد"، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیرو‌های فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

به دنبال این اقدام صهیونیست‌ها، حزب الله در اقدامی تلافی‌جویانه، حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی جولان اشغالی شلیک کرد.

همچنین حزب الله لبنان از گیر افتادن کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی در کمین این گروه مقاومت خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس