Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: هر چند در دوره قبل فوتبال در جایگاه هشتم قرار گرفت، اما این دوره تنها به سکو فکر می‌کنیم و برای رسیدن به این جایگاه تلاش خواهیم کرد.

علیرضا بسیج در گفت وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: برای آماده‌سازی جهت شرکت در المپیک، 10 مرحله اردو داشتیم که در حال حاضر وضعیت بازیکنان با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌اند، راضی‌کننده است و آماده شرکت در مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مشکلات بازیکنان را نداشتن زمین چمن طبیعی مناسب عنوان کرد و گفت: در شروع تمرینات نبود زمین چمن مناسب تا حدودی شرایط سختی را برای بازیکنان بوجود آورده بود که با تلاش فدراسیون این مشکل در اردوی آخر مرتفع شد و بازیکنان 4 جلسه تمرینات خود را در زمین چمن طبیعی پیگیری کردند، هر چند انتظار انجام تمرینات بیشتری در زمین چمن طبیعی داشتیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان همچنین در ارزیابی از وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات، اظهار کرد: با وجود این که 4 دوره در المپیک حضور داشتم، اما به جرات می‌توانم بگویم که این دوره یکی از بهترین تیم ‌های فوتبال ناشنوایان که متشکل از جوانان و افراد باتجربه است، عازم المپیک می‌شود. با همدلی و انسجامی که در حال حاضر بین بازیکنان وجود دارد، تنها به سکو فکر می کنیم و سعی داریم این دوره بهترین نتیجه تاریخ را رقم بزنیم.

بسیج در ارزیابی از حریفان المپیکی، گفت: اوکراین، آلمان، ایتالیا، برزیل و ترکیه تیم های مدعی در فوتبال ناشنوایان هستند که همیشه در ادوار گذشته صاحب مدال بودند، البته تیم ما نیز با تحولاتی که در آن ایجاد شده شرایطی متفاوت نسبت به دوره‌های قبل دارد و هدف تنها قرار گرفتن روی سکو است.

وی در پایان اولین دیدار تیم ایران را 10 اردیبهشت ساعت 2 به وقت برزیل برابر ایتالیا عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال ناشنوایان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ناشنوایان تیم ملی فوتبال ناشنوایان زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

ستاره‌های زیادی با خراب کردن پنالتی باعث حذف پرسپولیس شدند که مهم‌ترین آن‌ها کریم باقری است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند.

با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان