Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:03:43 GMT

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در چابهار آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۲۵۷۳

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی هنر در چابهار آغاز شد

نظیر راه‌بَر شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجا که مطالبات زیادی در بحث راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی هنری در حوزه سواحل مکُران جنوب سیستان و بلوچستان داشتیم، با پیگیری‌ و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار، موسسه فرهنگی هنری تصویرآینده جوان، انجمن هنرهای نمایشی کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهید باهنر و صادقیه چابهار تدابیر لازم برای برپایی کلاس‌های آموزشی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، جوانان مستعد زیادی در حوزه هنر دارد گفت: می‌طلبید زمینه لازم برای کشف استعدادها و شکوفایی آن‌ها در منطقه بلوچستان خصوصا چابهار فرهم شود.

رییس انجمن سینمای جوان چابهار تصریح کرد: ازآنجا که چابهار به عنوان پایتخت دریایی کشور شناخته می‌شود و با موقعیت جفرافیی و ظرفیت‌های کم‌نظیری که دارد، جوانان این منطقه نیز باید بتوانند با آموزش‌های لازم در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف منطقه خود تلاش و همکاری کنند.

به گفته وی؛ در همین راستا برگزاری دوره‌های فیلمنامه‌نویسی،  مستند سازی، بازیگری، کارگردانی، تصویربرداری، عکاسی، فیلم سازی، مجری گری، داستان نویسی، تدوین فیلم و آموزش  فتوشاپ در دستور کار قرار گرفت و علاقه‌مندان به رشته‌های هنری ذکر شده می‌توانند از امروز تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری ( ساعت هشت صبح تا ۱۳ ظهر ) برای ثبت‌نام در رشته مورد علاقه خود به انجمن سینمای جوان چابهار واقع در بلوار قدس اقدام کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار سینما انجمن سینمای جوانان ایران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار سینما سیستان و بلوچستان چابهار سینما انجمن سینمای جوانان ایران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

به‌گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقاء سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

 ریشه در کوهستان / آرمان قلی‌پور از شهرکرد

 بیمارستان درختان / شروین وحدت از تهران

باغ / فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

 صنوبر / رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

 روزی که محیط‌بان گریست / هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار