Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:16:29 GMT

۳۱۸ تن میوه تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی فروش نرفت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۲۷۶۹

۳۱۸ تن میوه تنظیم بازار نوروز در خراسان جنوبی فروش نرفت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جرجانی جرجانی در کار گروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با وجود قولی که فرمانداری داده است به کمبود خودرو برای همکاری نیروهای بسیج در بازرسی‌ها مواجه هستیم و کار گروه آرد و نان هم باید برای تصمیم‌گیری در باره قیمت نان تشکیل جلسه دهد.

به گفته وی در جلسات گذشته این کار گروه تصمیم گرفته شده که پس از کسر ۲۰ درصد، ۸۰ درصد دیگر دام مازاد با همکاری دامپزشکی به استان‌های دیگر صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که ۳۱۸ تن از میوه تنظیم بازار عید نوروز به فروش نرسیده است، اضافه کرد: از ابتدای مرداد ماه سال گذشته همه وظایف مربوط به نظارت و تأمین کالاهای خوراکی و صنایع تبدیلی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است با این وجود تا زمان ایجاد زیر ساخت‌های لازم همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

جرجانی تصریح کرد: با توجه به نیازی که واحدهای تولیدی خراسان جنوبی به شکر برای تولیدات خود دارند باید ماهانه شکر مورد نیاز آنها برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بعدی توسط جهاد کشاورزی از خارج استان تأمین شود تا از ایجاد بحران در این واحدهای صنعتی جلوگیری شود.

کد خبر 5475202

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی تنظیم بازار ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروه‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه معمولاً مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش‌افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آنها قطع می‌شود.

کد خبر 6097582

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت