Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب رازدار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان سراوان به خاش  و سپس قاچاق آن به زاهدان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین زمینه شب گذشته مأموران در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با 3 دستگاه خودروی پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در محور "خاش – زاهدان" بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت آنها تیراندازی و با سرعت به یک مسیر فرعی تغییر مسیر داده و با توجه به تاریکی هوا متواری شدند. 

رازدار در ادامه بیان کرد: در پی تیراندازی‌های مکرر قاچاقچیان به سمت خودروی های پلیس راننده 35 ساله یک دستگاه خودروی پژو 405 سوخت کش که در همان مسیر فرعی در حال تردد بود مورد اصابت گلوله قاچاقچیان قرار گرفت و متأسفانه در دم فوت کرد و سرنشین خودروی مذکور نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد. 

این مقام انتظامی شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی  پلیس به خودروی مذکور را تکذیب کرد و اظهار داشت: مأموران انتظامی با توجه به حضور خودروی مذکور در مسیر حرکت قاچاقچیان از تیراندازی مستقیم به سمت خودروهای حامل مواد خودداری کرده اند. 

وی گفت: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سوخت قاچاق قاچاق سوخت سوختکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد