Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:50:14 GMT

فرایند ۶ ماهه بودجه‌ریزی شهرداری اصفهان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۰۰۹

فرایند ۶ ماهه بودجه‌ریزی شهرداری اصفهان

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از فرایند شش‌ماهه برنامه عملیاتی و بودجه سال ۱۴۰۱ از پانزدهم شهریورماه تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این فرایند از به‌روزرسانی شاخص‌های برنامه اصفهان ۱۴۰۵ آغاز شد و با ابلاغ بودجه مصوب ستاد، مناطق و مؤسسات وابسته شهرداری توسط شهردار به پایان رسید.

مهدی آصالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فرآیند برنامه عملیاتی و بودجه سال ۱۴۰۱ از پانزدهم شهریورماه تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰ انجام شد، اظهار کرد: از پانزدهم شهریورماه تا نوزدهم مهرماه سال گذشته به‌روزرسانی شاخص‌های برنامه اصفهان ۱۴۰۵ و بازنگری هدف‌گذاری در صورت لزوم و به‌روزرسانی سبد پروژه‌های برنامه عملیاتی اصفهان ۱۴۰۵ و ابلاغ پروژه‌های این برنامه به مناطق توسط کمیته برنامه‌ریزی معاونت‌ها و مناطق شهرداری اصفهان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ابلاغ بخشنامه در تاریخ بیستم مهرماه توسط شهردار اصفهان انجام شد، ادامه داد: سیاست‌گذاری درآمد و سایر منابع مالی شهرداری و مؤسسات وابسته از تاریخ بیستم تا بیست‌وچهارم مهرماه توسط شورای عالی برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گرفته بود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: به‌روزرسانی اطلاعات پروژه‌های نیمه‌تمام، ثبت پروژه‌های جدید در سامانه سیگما به همراه منشور آن، کمی‌سازی و سیاست‌گذاری اعتبارات هزینه‌ای و مستمر عمرانی از بیست‌وچهارم مهرماه تا دهم آبان ماه ۱۴۰۰ توسط ستاد مناطق و مؤسسات محقق شد.

وی اضافه کرد: برآورد درآمد مناطق، ستاد مرکزی و مؤسسات وابسته از یازدهم تا شانزدهم آبان‌ماه توسط کارگروه درآمد و برآورد اعتبارات هزینه‌ای و مستمر عمرانی شهرداری و مؤسسات وابسته از هفدهم تا بیست‌وششم آبان‌ماه توسط کارگروه اعتبارات جاری و مستمر و ثبت ردیف بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سیبا از بیست‌وهفتم آبان‌ماه تا پنجم آذرماه توسط مناطق، معاونت‌ها و مؤسسات اجرا شد.

آصالح افزود: توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای با رویکرد برنامه اصفهان ۱۴۰۵ توسط شورای عالی برنامه‌ریزی، توزیع سایر ارتباطات تملک دارایی سرمایه‌ای توسط کارگروه اعتبارات عمرانی و بررسی و جمع‌بندی بودجه مؤسسات وابسته توسط کارگروه مؤسسات وابسته از دهم آذرماه تا پنجم دی‌ماه انجام شد.

وی تاکید کرد: تأیید نهایی بودجه بر اساس برنامه عملیاتی مصوب از دهم تا پانزدهم دی‌ماه توسط شورای عالی برنامه‌ریزی و سپس تهیه بودجه سالیانه و تنظیم لایحه جهت ارسال به شورای اسلامی شهر اصفهان از شانزدهم تا بیست‌ودوم دی‌ماه توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری انجام شد؛ پس از آن در تاریخ بیست‌وششم دی‌ماه قرائت لایحه بودجه شهرداری و مؤسسات وابسته در شورای اسلامی شهر اصفهان انجام شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه بررسی و تصویب لایحه بودجه شهرداری و مؤسسات وابسته از بیست‌ششم دی‌ماه تا بیست‌وچهارم بهمن‌ماه در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تنظیم بودجه نهایی شهرداری بر اساس مفاد مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی از بیست‌وپنجم بهمن‌ماه تا دهم اسفندماه و در نهایت ابلاغ بودجه مصوب ستاد، مناطق و مؤسسات وابسته شهرداری توسط شهردار اصفهان در تاریخ پانزدهم اسفندماه سال ۱۴۰۰ انجام شد.

کد خبر 569718

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان شهر اصفهان بودجه ریزی بودجه بودجه 1401 لایحه بودجه بودجه شهرداری منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۱ لایحه بودجه شهرداری بودجه شهر بودجه شهرداری 1401 تصویب بودجه 1401 تنظیم بودجه 1401 بررسی بودجه 1401 بخشنامه بودجه ۱۴۰۱ بودجه 1401 شهرداری اصفهان مدیرکل درآمد شهرداری شهر کلانشهر شهرداری رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری و مؤسسات وابسته مؤسسات وابسته شورای اسلامی شهر برنامه عملیاتی شهرداری اصفهان بودجه شهرداری برنامه ریزی توسط کارگروه دهم اسفندماه اصفهان ۱۴۰۵ ماه توسط انجام شد آبان ماه تا بیست دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت

سید عبدالرحمان توفیقیان در نشست کمیته برنامه ریزی این اجلاسیه در سرفاریاب گفت: ۱۴ کمیته مختلف کار برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام را بر عهده دارند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز بر استفاده از تمام ظرفیت و توان فکری و همچنین امکانات مادی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه تاکید کرد.

پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام نیزفت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده‌های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری